To właśnie na tej trasie na angielskiej wsi, niedaleko Canterbury, znajduje się Rallycross zadebiutował w latach 60. XX wieku, zanim rozprzestrzenił się na resztę Europy, a następnie na świat. Dzisiaj FIA uruchomiła WorldRX, mistrzostwa świata w tej dyscyplinie, które rozpoczęły się na początku tego miesiąca w Montalegre w Portugalii. Druga runda na Lydden Hill zapowiada się na bardzo atrakcyjnym boisku, choć bez Jacques’a Villeneuve’a (Albatec – Peugeot) wybrany do Indianapolis 500.
Petter Solberg i jego Citroën DS3 pojawią się zatem na pozycji lidera rankingu i będą liczyć na dwukrotność uziemienia Albionu. Niemniej jednak będzie musiał zmierzyć się z Liamem Doranem, synem Pata Dorana, właściciela toru, który będzie grał u siebie w drużynie Monster Energy Drink. Oczywiście nie zabraknie Fordów Team Olsbergs MSE Andreasa Bakkerunda, Reinisa Nitissa i mistrza BTCC Andrew Jordana, Peugeotów Timmy’ego Hansena i Timura Timerzyanova (Team Hansen), ale także Volkswageny Polo Team Marklund Antona Marklunda i Topi Heikkinena. część. Uważajcie na Tannera Fousta (Marklund – Volkswagen Polo) czy Francuza Davy’ego Jeanneya (Albatec – Peugeot, który zastępuje Villeneuve) i Alexandre’a Theuila (Citroën DS3).
Lydden Hill zainauguruje także Euro RX. Tutaj także Francja będzie dobrze reprezentowana przez Jeana-Luca i Fabiena Paillerów na Peugeocie 208 oraz aktualnego mistrza Francji, Jérôme’a Grosset-Janina (Renault Clio), która w tym sezonie faworyzowała Europę.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)