Nieskrępowany Bentley Continental GT3 na Pikes Peak

Rhys Millen będzie ścigał rekord Time Attack w czerwcu 2021 r. na pokładzie Bentleya napędzanego biopaliwem. 

opublikowany 12/04/2021 à 15:38

Medhiego Casauranga

0 Zobacz komentarze)

Nieskrępowany Bentley Continental GT3 na Pikes Peak

Po dwóch latach uczestnictwa w wspinaczce górskiej Pikes Peak (Kolorado) na pokładzie niepozornych pojazdów firma Bentley zrozumiała, że ​​musi spełnić marzenia entuzjastów podczas trzeciego startu w 2021 r., który odbędzie się 27 czerwca. Wynik: zgłoszony zostanie bardzo agresywny Continental GT3!

Ta kopia będzie używać pliku a biopaliwo. Angielski producent korzystając z okazji ogłasza długoterminowy program dotyczący paliw syntetycznych, które w przyszłości mogłyby być stosowane w seryjnych pojazdach marki.

 

Członek zarządu firmy Bentley Engineering, dr Matthias Rabe, komentuje: „Nasi inżynierowie zajmujący się układami napędowymi prowadzą już badania nad biopaliwami i czystymi paliwami do wykorzystania przez naszych klientów w ramach naszego programu elektryfikacji – z przejściowymi etapami polegającymi na przyjęciu paliw odnawialnych w fabryce w Crewe i we flocie naszej firmy. Tymczasem Continental GT3 Pikes Peak pokaże, że paliwa odnawialne mogą umożliwić odpowiedzialne kontynuowanie sportów motorowychi mamy nadzieję, że zdobędzie trzecią i ostatnią płytę naszej Potrójnej Korony. »

Bentley rzeczywiście utrzymywał najlepsze czasy w kategorii produkcyjnego SUV-a (Bentayga W12) i samochodu produkcyjnego (Continental GT) od 2018 i 2019 r. Tym razem firma bije rekord Time Attack, za kierownicą: Rhys Millen, zwycięzca w 2012 roku, przed Romainem Dumasem.

Jeśli chodzi o potwora, jeśli zachowa on swój 8-litrowy turbodoładowany silnik V4.0, jego moc będzie mniej wrażliwa na wyczerpywanie się tlenu w miarę wznoszenia się, właśnie dzięki tym biopaliwom. Nie opublikowano żadnych dokładnych liczb.

Wizualnie było trochę pracy! Tylne skrzydło jest znacznie bardziej imponujące niż wersja GT3, podobnie jak aerodynamiczne dodatki z przodu. Tylne boczne szyby zostały zastąpione wlotami powietrza.

Prace nad samochodem będą kontynuowane w Wielkiej Brytanii, po czym zostaną wysłane do Stanów Zjednoczonych w celu przeprowadzenia testów wysokościowych. O rozwój dba zespół Fastr, specjalista od wyścigów górskich, ale także inżynierowie z firmy M-Sport i K-PAX Racing.

Medhiego Casauranga

Pasjonat historii sportów motorowych we wszystkich dyscyplinach, nauczyłem się czytać dzięki AUTOhebdo. Przynajmniej tak mówią wszyscy moi rodzice, kiedy widzą moje imię w środku!

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz
Paul Ricard – C2 PCCF 2024