Po dwóch latach uczestnictwa w wspinaczce górskiej Pikes Peak (Kolorado) na pokładzie niepozornych pojazdów firma Bentley zrozumiała, że musi spełnić marzenia entuzjastów podczas trzeciego startu w 2021 r., który odbędzie się 27 czerwca. Wynik: zgłoszony zostanie bardzo agresywny Continental GT3!
Ta kopia będzie używać pliku a biopaliwo. Angielski producent korzystając z okazji ogłasza długoterminowy program dotyczący paliw syntetycznych, które w przyszłości mogłyby być stosowane w seryjnych pojazdach marki.
Uważajcie złoczyńcy, przybył nowy bohater zasilany paliwem odnawialnym. Przedstawiamy #KontynentalnyGT3 Pikes Peak zaprojektowany i zbudowany z myślą o rywalizacji na tegorocznych zawodach @PPIHC. Odkryj więcej: https://t.co/XvMuTC19Gp. #BringTheThunder pic.twitter.com/WUFgdibLK0
—Bentley Motors (@BentleyMotors) 12 kwietnia 2021 r.
Członek zarządu firmy Bentley Engineering, dr Matthias Rabe, komentuje: „Nasi inżynierowie zajmujący się układami napędowymi prowadzą już badania nad biopaliwami i czystymi paliwami do wykorzystania przez naszych klientów w ramach naszego programu elektryfikacji – z przejściowymi etapami polegającymi na przyjęciu paliw odnawialnych w fabryce w Crewe i we flocie naszej firmy. Tymczasem Continental GT3 Pikes Peak pokaże, że paliwa odnawialne mogą umożliwić odpowiedzialne kontynuowanie sportów motorowychi mamy nadzieję, że zdobędzie trzecią i ostatnią płytę naszej Potrójnej Korony. »
Bentley rzeczywiście utrzymywał najlepsze czasy w kategorii produkcyjnego SUV-a (Bentayga W12) i samochodu produkcyjnego (Continental GT) od 2018 i 2019 r. Tym razem firma bije rekord Time Attack, za kierownicą: Rhys Millen, zwycięzca w 2012 roku, przed Romainem Dumasem.
Jeśli chodzi o potwora, jeśli zachowa on swój 8-litrowy turbodoładowany silnik V4.0, jego moc będzie mniej wrażliwa na wyczerpywanie się tlenu w miarę wznoszenia się, właśnie dzięki tym biopaliwom. Nie opublikowano żadnych dokładnych liczb.
Wizualnie było trochę pracy! Tylne skrzydło jest znacznie bardziej imponujące niż wersja GT3, podobnie jak aerodynamiczne dodatki z przodu. Tylne boczne szyby zostały zastąpione wlotami powietrza.
Prace nad samochodem będą kontynuowane w Wielkiej Brytanii, po czym zostaną wysłane do Stanów Zjednoczonych w celu przeprowadzenia testów wysokościowych. O rozwój dba zespół Fastr, specjalista od wyścigów górskich, ale także inżynierowie z firmy M-Sport i K-PAX Racing.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)