Od 6 roku NIO EP45 z czasem 90'9"2017 jest rekordzistą toru Nürburgring Nordschleife w kategorii samochodu elektrycznego. Ale ogłoszona próba może zagrozić tej marce volkswagen motorsport, który chce uruchomić swój ID. r W 100% elektryczny, aby pokonać 20-kilometrową północną pętlę legendarnej niemieckiej trasy.
Volkswagen Motorsport pod koniec sezonu 2018 wskazywał, że jego prototyp, zwycięzca na Pikes Peak z Romainem Dumasem, chcieć utrzymuj swój samochód w akcji podczas różnych wyzwań. Tym samym Nürburgring staje się pierwszym oficjalnym torem firmy z Wolfsburga.
Volkswagen Motorsport będzie musiał popracować nad swoim prototypem, aby dostosować go do warunków znacząco różniących się od tych, które panowały w Pikes Peak. „Przede wszystkim zamierzamy zmodyfikować aerodynamikę ID. R, podkreśla François-Xavier Demaison, dyrektor techniczny VW Motorsport.
W ramach przygotowań do próby bicia rekordu wystąpimy z ID. R intensywny program testów i rozwoju na różnych torach na wiosnę. »
Romain dumas, zwycięzca 24-godzinnego wyścigu na torze Nürburgring i posiadający duże doświadczenie na torze, logicznie rzecz biorąc, zostanie zaproszony na tę okazję, ponieważ jazda na czas musi zostać ukończona latem.
„Pomysł prowadzenia ID. R na Nordschleife już wystarczy, żeby dostać gęsiej skórki, przyznaje Gardois. Znam ten utwór bardzo dobrze, ale ID. R zaoferuje zupełnie inne wyzwanie, z ekstremalnymi przyspieszeniami i ogromnymi prędkościami w zakrętach. Pobicie istniejącego rekordu energii elektrycznej z pewnością nie będzie bułką z masłem. »
Rappelons que l’année dernière, dans le cadre du 919 Tribute Tour, Porsche avait atomisé le record de la piste en 5’19″546 avec sa 919 Hybrid Evo, spécialement préparée.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)