Historia e-Trofeum Androsa zapamiętam, że pierwszym zwycięzcą konkursu pozostanie Yann Ehrlacher formuła 100% elektryczny z zimowej serii promowanej przez Maxa Mamersa.
Alzatczyk, współpracujący z Andros Sport 01 Muller Racing, zdominował skumulowaną klasyfikację kwalifikacji i Super Pole, po czym wykorzystał swoją przewagę pozycji na starcie i utrzymał się na prowadzeniu od początku do końca podczas finału.
Za zwycięzcą walka była zacięta pomiędzy aktualnym mistrzem Jean-Baptiste Dubourgiem (DA Racing) a Olivierem Panisem (Sébastien Loeb Wyścigi). Zwycięzca Grand Prix Monako nie szczędził wysiłków, aby zyskać przewagę nad Dubourgiem, zanim kontakt dwóch kierowców spowodował, że oba samochody wpadły w poślizg.
Jeśli Dubourgowi uda się wystartować ponownie przed Olivierem Panisem, to Aurélien Panis (Saintéloc Racing) wykorzysta tę walkę i kontakt, aby w końcu wyprzedzić Dubourga, nieco pozbawionego impetu, na następnym zakręcie. Drugi w finale Aurélien Panis nie zdołał jednak zająć trzeciego miejsca w dziennej klasyfikacji za Ehrlacherem i Dubourgiem.
Należy pamiętać, że Franck Lagorce (Muller Racing) nie mógł wystartować dzień po odejściu Laurenta Millary.
W Elite zwyciężył Sylvain Pussier (Pussier Compétition), przed Eddym Benezetem (CMR) i Emmanuelem Moinelem (DA Racing), a Laurène Godey zwyciężyła w Enedis Trophée Andros.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)