Alors, że prototypy Cadillaca okazały się najwygodniejsze w pierwszych godzinach zawodów w Daytona (Floryda) na 05 godzin przed końcem wyścigu prowadziły dwie Acury ARX-12.
Pomimo korkociągu w pierwszej tercji wyścigu, Simona Pagenauda (Acura ARX-05 nr 6), dobrze wspierany przez poprzedniego kierowcę IndyCar et Formuła 1 Juan Pablo Montoya i Dane Cameron przesunęli się do pierwszego rzędu. Samochód zespołu Penske wyszedł bez szwanku z deszczowej pogody o zmroku. Różnice pozostają minimalne, ponieważ prototyp jest tylko około dziesięciu sekund przed drugą Acurą prowadzoną na drugim miejscu przez Grahama Rahala.
Cadillac Dpi pozostaje jednak dobrze umiejscowiony w hierarchii, podobnie jak prototyp Mike'a Conwaya (Action Express, 4. miejsce) i Christian Fittipaldi (Action Express, 5. miejsce).
Po niemal 400 okrążeniach Ligier JS P2 podzielił się m.in Fernando Alonso et Lando Norris doznał uszkodzeń mechanicznych. Odrzucony na 22. pozycji, 26 okrążeń za liderami, Hiszpan może zrezygnować z hipotetycznego zwycięstwa
Połączenia @UnitedAutosport Nr 23 w garażu. Zespół szybko pracuje nad przywróceniem samochodu na tor. @LandoNorris nadal za kierownicą. #Rolex24 pic.twitter.com/b4GTWW6mxB
- IMSA (@IMSA) 28 stycznia 2018
W kategorii GTLM dominują Fordy GT Chipa Ganassiego. Sébastien Bourdais prowadzi z Joeyem Handem i Dirkiem Müllerem, ale znowu siostrzany samochód jest zaledwie kilka sekund za nim, w tym przypadku Ford GT Ryana Briscoe, Richarda Westbrooka i Scotta Dixona.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)