Wracając do Stanów Zjednoczonych, zespół Rebellion Racing nie przegapił debiutu na torze Daytona, na którym 28 i 29 stycznia odbędzie się podwójna runda. Podczas pierwszego dnia testów Roar Before the Rolex 24 na Florydzie Oreca 07 Neela Janiego – Sébastien Buemi – Nick Heidfeld – Stéphane Sarrazin zdominował dwie sesje programu, uzyskując najlepszy łączny czas ustanowiony po południu przez Janiego z czasem 1:39”160.
Prototypy Var osiągają podwójny wynik, ponieważ Oreca 07 należący do JDC-Miller Motorsports z Goikhberg – Miller – Simpson – Beche wspiął się na drugie miejsce z wynikiem 274 tysięcznych.
Wayne Taylor Racing Cadillac DPi-V.R Ricky'ego i Jordana Taylorów, Maxa Angelelliego i Jeffa Gordona zajął trzecie miejsce z ponad osiem dziesiątych przed PR217/Mathiasen Ligier JS P1 Gutiérrez – Guasch – Kimber-Smith – Enerson i Oreca 07 DragonSpeed Lapierre - Duval – Hedman – Hanley, taktowany zegarem 1″166.
Po bezproduktywnej pierwszej sesji pod względem liczby okrążeń, Mazda RT24-P w końcu była w stanie niemal normalnie spisywać się na torze na Florydzie, osiągając 7. i 11. czas dla prototypów Mazda Motorsports.
Mistrzowie Dane Cameron i Eric Curran, wspomagani przez duet Conway – Morris w Cadillacu DPi-V.R nr 31 Action Express Racing zakończył drugą sesję z prawie dwiema sekundami straty do najlepszego czasu.
Zespół BAR1 Motorsports zdominował dzień na komputerze PC za kierownicą Oreca FLM09 zespołu Mowlem – Merzon – Hindman – Boulle – Papadopoulos przed siostrzanym samochodem Rice – Yount – Yacaman – Ducote – Kvamme.
Po zdominowaniu podczas pierwszej sesji przez Corvette, Fordy GT należące do Chip Ganassi Racing odzyskały prowadzenie w drugiej sesji, ale z czasem okrążenia 1:44″773. DIrk Müller – Joey Hand – Sébastien Bourdais nie udało się poprawić najlepszego czasu Jana Magnussen (Corvette) rano o 1:44”760.
Seule la Corvette n°4 de Gavin – Milner – Fässler empêche un quadruplé des Ford GT, en se plaçant en 3e position derrière la Ford GT n°69 de Kanaan – Tincknell – Priaulx. La première Porsche 911 RSR de Pilet – Makowiecki – Werner émerge en sixième position à près de cinq dixièmes devant la première BMW M6 du Team RLL de Auberlen – Sims – Farfus – Spengler.
Zespół Stevenson Motorsports ustanowił najlepszy łączny czas w GTD za kierownicą Audi R8 LMS nr 57 z Aschenbach – Liddell – Davis – Bell w czasie 1:47”553. Shane van Gisbergen podnosi Mercedes-AMG GT3 z WeatherTech Racing na drugim miejscu.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)