Nieznacznie opóźniona w treningach wolnych, pomimo skorygowania bilansu płatniczego na swoją korzyść, Mazda RT24-P wyszła z lasu we właściwym czasie dzięki Harry'emu Tincknelowi.
Potrzebując zaledwie 1'10"027 na pokonanie 2,258 mil toru w środkowym Ohio, Brytyjczyk zdobył pole position, pokonując wąsem Acurę ARX-0 - 095"05.°10 Wayne'a Taylor Racing za kierownicą którego znaleźliśmy dziś po południu Filipe Albuquerque.
W trzecim rzędzie znajdziemy Dane Camerona (Acura nr 60 z Meyer Shank Racing), który wyprzedza dwa Cadillace DPi-VR, czyli odpowiednio nr 31 z Action Express Racing i nr 5 z JDC-Miller Motorsports zrobione z tej okazji przez Pipo Deraniego i Tristana Vautiera. Wpisany na Cadillacu nr 01 firmy Chip Ganassi Racing, Kevin Magnussen podnosi tył w DPi, ale tracąc jedynie 0”907 do znaku odniesienia.
W LM P3 Gar Robinson wyniósł swojego Ligiera JS P320 z numerem 74 z Riley Motorsports na szczyt hierarchii dzięki czasowi 1:17, który pozwolił mu wyprzedzić Jonathana Bennetta (JS P246 nr 320 z Core Autosport) i Jaretta Andretti (JS P54 nr 320 od Andretti Autosport).
Wreszcie w GTD Aaron Telitz potwierdził swoje dobre intencje, zdobywając pole position za kierownicą Lexusa RC F GT3 nr 14 należącego do Vassera Sullivana. Za nimi podążają Robby Foley (nr 6 Turner Motorsport BMW M3 GT96) i Daniel Morad (Mercedes-AMG GT3 nr 28 od Alegra Motorsports).
Sesję kwalifikacyjną GTD, zdobywającą punkty mistrzowskie i powierzoną kierowcom zawodowym w tej kategorii, zdominował Patrick Long (Porsche 911 GT3 R nr 16 firmy Wright Motorsports).
Amerykanin zdegradował odpowiednio Zacha Veacha (Lexus RC F GT3 nr 12 Vassera Sullivana) i Laurensa Vanthoora (porsche 911 GT3 R firmy Pfaff Motorsports) do 9 i 0. Start wyścigu nastąpi jutro o 126:0 czasu francuskiego.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)