Zespół Mazda Joest pozostawia Roara absolutnym punktem odniesienia

Zespół Mazda Joest odcisnął swoje piętno na modelu Roar Before the Rolex 24, ustanawiając absolutnie najlepszy czas (i nowy nieoficjalny rekord toru) osiągnięty przez Olivera Jarvisa w modelu nr 24 RT77-P.

opublikowany 07/01/2019 à 08:17

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

Zespół Mazda Joest pozostawia Roara absolutnym punktem odniesienia

Ostatnia sesja treningowa Ryk przed Rolexem 24, próba generalnaIMSA przed rozpoczęciem sezonu 24 godziny Daytony (26-27 stycznia) nie zburzy hierarchii ustalonej podczas wczorajszej sesji kwalifikacyjnej na Florydzie.

Olivera Jarvisa (Mazda RT24-P nr 77 – Mazda Team Joest) następnie obniżył odniesienie do 1’33”398, battant officieusement le vieux record de la piste (1’33″875, par PJ Jones sur une Toyota Eagle MKIII il y a 26 ans). Un chrono qui ne sera plus approché dans l’ultime roulage, où Loic Duval (Nissan DPi nr 54 – CORE Autosport) był najszybszy z czasem 1:35”176.

„Prowadzenie samochodu było czystą przyjemnością” – przyznaje Jarvis. Byliśmy w specyfikacji kwalifikacyjnej. Nie sądzę, żeby wielu naszych konkurentów mogło powiedzieć to samo, ale w tej konfiguracji z niewielką ilością paliwa wrażenia były niesamowite. Naprawdę można było maksymalnie wykorzystać możliwości samochodu i właśnie po to żyjemy, my, kierowcy: czuć, że wyciska się z samochodu wszystko. »

Musimy jednak zachować ostrożność co do rzeczywistych wyników peletonu, a harmonogram tego Roar 2019 może nie być identyczny za około dwadzieścia dni, w momencie podwójnego obrotu zegara na Florydzie.

W LM P2 musimy podkreślić występ Gabriela Aubry'ego, nowego rekruta z PR1 Mathiasen na potrzeby tej amerykańskiej kampanii, który regularnie wspinał się na czoło tej kategorii, obecnie zarządzanej przez Bilans wydajności inny niż DPi. Francuz swoje najlepsze okrążenie pokonał w czasie 1:35”930.

Corvette opuszcza Daytona z najszybszym czasem w GTLM w styczniu Magnussen umieszczając C7.R nr 3 na prowadzeniu w czasie 1:42″651. Amerykańska marka zawsze grała w tym Roarze w czołówce, na zmianę z Fordami GT należącymi do Chip Ganassi Racing (gdzie Sébastien Bourdais était de la partie) et les deux Porsche 911 RSR officielles des équipages Jaminet – Bamber et Pilet – Makowiecki – Tandy.

Pod koniec dnia w sobotę zawodnicy GTD opuścili tor pozostałym kategoriom, a GT3 przeznaczyło im tylko dwa dni na ten Ryk.

Próby rankingowe 7

 

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz