Zespół Joest podejmuje nowe wyzwanie, współpracując z Mazdą IMSA. Niemiecka konstrukcja, która wygrała wszystko Wytrzymałość, zwłaszcza w Audi, zastępuje teraz Speedsource w działaniu RT24-P wykonanego na bazie Riley Mk-30.
Choć to nowe wyzwanie okazuje się trudne ze względu na dużą konkurencję, dyrektor zespołu Ralf Jüttner uważa, że IMSA jest obecnie najciekawszą konkurencją.
„Zadaliśmy sobie pytanie, czy chcemy kontynuować działalność jako prosty zespół operacyjny, z GT3, czy nawet WEC, w LMP2, poprzez znalezienie sponsorów i płacenie kierowcom. Ale nie jest to system, do którego jesteśmy przyzwyczajeni… Dziś producenci są w IMSA. W WEC, poza GTE, zdezerterowali…”, powiedział AUTOtygodniowo dyrektor Team Joest.
Ralf Jüttner confirme que le Championnat du monde d’Endurance est dans une passe difficile suite aux retraits successifs d’Audi et de Porsche.
« La situation est très compliquée et je n’aimerais pas être à la place de l’ACO et de la FIA aujourd’hui. Je pense que pour le LMP1, cela aurait été préférable que Toyota s’en aille également… », dodał Ralf Jüttner.
Zapoznaj się z naszym raportem na temat Team Joest i pełnym wywiadem z Ralfem Jüttnerem w numerze 2147 AUTOhebdo, dostępnym już w: wersja cyfrowa na wszystkich platformach i w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)