Aston Martin nie miał zbyt emocjonującego wyścigu w walce o podium, ze względu na bardzo małą liczbę zawodników w LMP1. Od pierwszych rund dwójka Peugeot Wystartowały 908 i Lola-Judd Drayson prowadzony przez Emanuele Pirro. Trzy samochody, które rozpoczęły się w bardzo szybkim tempie, były początkowo nieosiągalne dla 007.
Lola-Aston Martin mogła wówczas skorzystać na spadku tempa Loli Drayson, najpierw gdy za kierownicą stanął Jonny Cocker, a następnie Lord Drayson. Kilka długich przejazdów przez boks zakończyło nadzieje Drayson Racing na podium, a Aston Martin odzyskał trzecie miejsce. Z dala od Peugeota 908 wystarczyło Stefanowi Mücke, Adrianowi Fernandezowi i Haroldowi Primatowi, aby poprowadzić numer 007 w bezpieczne miejsce. Trio nie popełniło błędów, a samochód pokonał dystans.
« jestem bardzo szczęśliwy”, mówi George Howard-Chappell, dyrektor zespołu. To najlepszy wynik, jaki mogliśmy osiągnąć, biorąc pod uwagę, że wszystkie czołowe samochody są niezawodne. Chcieliśmy być najszybszym samochodem na gaz w Sebring i jest to świetne przygotowanie do tego Le Mans. Podróż przebiegła bez najmniejszych problemów. Po raz kolejny opony Michelin spisał się fantastycznie, więc jesteśmy w pełni usatysfakcjonowani. »
Adrian Fernandez, mistrz ALMS 2009 (Acura LMP2), jak na swój pierwszy wyścig z Astonem Martinem, jest bardzo zadowolony ze swojego debiutu w LMP1. „ To był fantastyczny wyścig dla zespołu i świetny początek moich pierwszych zawodów z Astonem Martinem. Zespół i pozostali kierowcy wykonali świetną robotę pomimo bardzo trudnego wyścigu. To dobrze wróży na przyszłość, ponieważ jeśli samochód wytrzyma 12 godzin w Sebring, wszystko będzie dobrze wyglądać przed 24-godzinnym wyścigiem Le Mans. »
Znajdź raport i analizę 12-godzinnego Sebringa w AUTOhebdo, w sprzedaży od środy.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)