USC – 12 godzin Sebring EL2: Justin Wilson z przodu.

Najlepszy występ w drugiej sesji treningowej przed 12-godzinnym wyścigiem w Sebring w imieniu Michaela Shanka Racing uzyskał Justin Wilson, kierowca Dale Coyne Racing w IndyCar.

opublikowany 13/03/2014 à 22:35

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

USC – 12 godzin Sebring EL2: Justin Wilson z przodu.

Nie nadeszły czasy na drugą sesję darmowych treningów na torze Sebring, na scenie 12-godzinnego wyścigu, drugiej rundy mistrzostw United SportsCar Championship 2014, ponieważ większość zespołów sprawdziła już różne ustawienia samochodów. O ile Justin Wilson, związany z Johnem Pewem i Osvaldo Negrim w Riley-Fordzie nr 60 zespołu Michael Shank Racing, był najszybszy w tych wolnych treningach 2 (1'53″621), kierowca Dale Coyne Racing w IndyCar nie poprawił najlepszej noty ustanowionej na tę chwilę przez innego mieszkańca serii Indy, Scotta Dixona w EL1.

Pod koniec sesji naznaczonej trzema przerwami Wilson-Pew-Negri wyprzedza Corvette DP z Wayne Taylor Racing kierowani przez Ricky'ego i Jordana Taylorów oraz Monegasque Maxa Angelelliego (1'53″912) i ORECA-Nissan z Muscle Milk Racing tria Klaus Graf – Lucas Luhr – Jann Mardenborough (1’54″267). Trzeci podczas pierwszej sesji, Sébastien Bourdais zajmuje 8. miejsce w Action Express Racing Corvette DP. Simona Pagenauda zajmuje 12. miejsce z HPD ARX-03b z Extreme Speed ​​​​Motorsports, a Tristan Vautier, powiązany z Trsitanem Nunezem i Joelem Millerem na Mazdzie SkyActiv-D z zespołu Speedsource, zajmuje 44. miejsce.

W pozostałych kategoriach najszybszy był ORECA FLM09 firmy Performance Tech Motorsports z Charliem Shearsem, Raphaelem Matosem i Davidem Ostellą (1'58″239) w kategorii Prototype Challenge. W GTLM jest to Porsche 911 RSR Patricka Longa, Jörga Bergmeistera i Michaela Christensena, który zdominował drugą sesję treningową z czasem 2'00″289 przed oficjalną Corvette C7.R Robina Liddella, Tommy'ego Milnera i Olivera Gavina oraz BMW Z4 GTE Andy'ego Priaulxa – Joey Hand i Bill Auberlen. Patrick Pilet i jego Porsche 911 RSR z Porsche North America zajmuje 7. miejsce w kategorii tuż za kołami Ferrari 458 Italia włoskiego trio Bruni-Malucelli-Fisichella z Risi Competizione.

Wreszcie w GTD władzę przejął Porsche Aston Martin, BMW i Audi z 911 GT America of Rum Bum Snow Racing Matta Plumba – Madison Snow – Jana Heylena.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz