Les deux Toyota se sont envolées en tête de la course et possèdent plus d’une minute d’avance sur la Porsche n°6 trois heures après le départ. Les Hypercars ne sont plus que 10 en course après l’abandon de la Glicknenhaus n°708 pilotée par Romain Dumas sur problème mécanique. La Peugeot 9X8 nr 94 nadal znajduje się w boksie, podczas gdy nr 93 zderzył się z Vanwall nr 4. Obydwa samochody są nadal na torze.
#93 @peugeotsport i @Vanwall_Racing starcie w T17.#WEC #1000MSbring pic.twitter.com/WGJWLYZ805
— Świat FIA Wytrzymałość Mistrzostwa (@FIAWEC) 17 marca 2023 r.
United Autosports ma również dobrą przewagę w LM P2 z numerem 23, ścigany przez Davida Beckmanna z Hertz Team JOTA i Ferdinanda Habsburga z WRT. Dorjan Pin jest na czwartej pozycji w Premie nr 63.
Wiadomości są mniej dobre dla pozostałych Żelaznych Dam w LMGTE Am. Prowadząc w tej kategorii, Rahel Frey wjechała szeroko i znacznie uszkodziła tył Porsche nr 85. Różowy samochód spadł w rankingach, a Corvette Racing objęło prowadzenie.
CZYTAJ TAKŻE > 1000 mil od Sebring – H2: Toyota utrzymuje kontrolę, kara dla Ferrari
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)