12:XNUMX z Sebring – podwójna misja Audi

Przygotowując się do 24-godzinnego wyścigu Le Mans i próbując po raz kolejny wygrać w historycznym wydarzeniu w oczach marki, Audi wystartuje w 18-godzinnym wyścigu w Sebring dwoma R12 e-tron quattro, w tym evo 2013.

opublikowany 08/03/2013 à 16:33

Villemanta

0 Zobacz komentarze)

12:XNUMX z Sebring – podwójna misja Audi

Dziesięć zwycięstw i 22 podium w 13 startach. Pomiędzy Audi a 12-godzinnym wyścigiem w Sebring to historia miłosna. Dlatego firma produkująca pierścienie była bardzo zawiedziona, gdy dowiedziała się, że w przyszłości kategoria LM P1 nie będzie już akceptowana na początku klasycznego Forda. Powód ? Połączenie dwóch mistrzostw ALMS i Grand-Am, co uczyni DP i LM P2 kategorią wiodącą. Dlatego dyrektor Audi Sport, dr Wolfgang Ullrich, zapragnął wybrać się w tę podróż, aby ponownie dodać ten wyścig do swojej listy nagród i po raz ostatni pozdrowić publiczność z Florydy.

„Sebring jest częścią naszego kalendarza od czasu naszego debiutu w kategorii prototypów w 1999 roku, – podkreśla ten ostatni. A jest to uzasadnione w szczególności faktem, że jest to tor szczególnie skomplikowany, trudny i bardzo wymagający dla kierowcy i maszyny. Każdy, kto przeżyje te 12 godzin i nie dostrzeże najmniejszego problemu, jest na ogół dobrze przygotowany na wszystkie inne wyzwania. Wyścig ten po raz kolejny będzie idealną próbą generalną przed sezonem wyścigowym. WEC i 24 godziny Le Mans. "

Z tej okazji R18 e-tron quattro zadebiutuje w wyścigach na amerykańskiej ziemi. Dwie kopie zostaną ułożone w kolejce. Jedna w wersji 2012 dla trio Benoît Tréluyer-Marcel Fässler-Oliver Jarvis i jedna w wersji 2013 dla Toma Kristensena, Allana McNisha i Lucasa di Grassi. „Tegoroczny wyścig będzie wymagał od nas dodatkowego wysiłku technicznego, ponieważ wysyłamy tam dwa samochody różnych generacji, kontynuuje Ralf Jüttner, dyrektor techniczny Audi Sport Team Joest. Jednak oczywiście bardzo interesująca jest możliwość przetestowania najnowszej ewolucji R18 e-tron quattro w warunkach wyścigowych. Przygotowanie do 24-godzinnego wyścigu Le Mans jest zawsze bardzo przydatne. »

L’objectif sera donc double, préparer les 24 Heures du Mans en testant la dernière évolution de l’auto, et épingler une 11e victoire aux 12 Heures de Sebring. Si en performance pure, les Lola-Toyota du Rebellion Racing, celle du Dyson Racing et la HPD du Muscle Milk Pickett Racing devraient avoir bien du mal à rivaliser avec les LM P1 frappées des quatre anneaux, les pilotes Audi devront se méfier d’un trafic toujours particulièrement dense et difficile à négocier sur cet ancien aéroport militaire américain.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz