Wycofanie jednego z dwóch Ginetta G60 LT P1, które budziło ogromne obawy, zostało niestety potwierdzone. Jeden z dwóch brytyjskich LM P1 nie weźmie udziału w zawodach 24 godziny Le Mans (19-20 września). Szef Lawrence Tomlinson, który sam finansuje program, bo nie znalazł zespołu partnerskiego, zauważył, że jego różne działania ucierpiały z powodu kryzysu związanego z Covid-19 i był zmuszony ograniczyć swoje ambicje.
Bardzo złe wieści dla kategorii LM P1 – w której kontyngent zawodników został zmniejszony z 7 do 6 i dla całej imprezy, w której wystartuje jedynie 60 zawodników.
Wśród innych pakietów godnych ubolewania znajduje się Riley Mk.30 nr 12 firmy Rick Ware Racing, Oreca 07 nr 20 firmy High Class Racing, Ferrari 488 GTE nr 81 od GEAR Racing – który dokonał już zadziwiającej migracji z GTE Am do GTE Pro – oraz .
Wypłaty te są zatem sprawą Oreca 07 nr 27 Dragon Speed (Ben Hanley-Henrik Hedman-Rengera van der Zande’a), de la Ferrari 488 GTE Evo n°60 d’Iron Lynx (Claudio Schiavoni-Sergio Pianezzola-Andrea Piccini) et de la Porsche 911 RSR n°89 du Team Project 1 (seul David Kolkmanne est annoncé pour le moment), la première citée étant attendue en LM P2, les deux autres GTE Am.
Ostatni rezerwista,Aston Martin Vantage AMR nr 96 z D’Station Racing rzucił ręcznik, lista zmienników jest pusta i obecnie oczekuje się tylko 60 samochodów.
Pełną listę 60 uczestników znajdziesz tutaj
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)