6 Hours of Monza – H2: Glickenhaus spokojnie na czele, Peugeot nr 93 wraca na tor

Od początku 6-godzinnego wyścigu na Monzy na czele znajduje się 007 nr 708 z Glickenhaus, który kontynuuje swoją wesołą podróż. Peugeot nr 93 opuścił stoisko po wielu minutach postoju.

opublikowany 10/07/2022 à 14:02

Gonzalo Forbes

0 Zobacz komentarze)

6 Hours of Monza – H2: Glickenhaus spokojnie na czele, Peugeot nr 93 wraca na tor

Glickenhaus prowadzi na Monzie po 2 godzinach wyścigów. ©DPPI/F. Le Flocha

Wszystko idzie dobrze w Glickenhaus w Lombardii, gdzie odbędzie się 6-godzinny wyścig na Monzie, scena 4.e runda sezonu 2022 WEC. Startujący z pole position 007 nr 708 amerykańskiego zespołu po dwóch stosunkowo spokojnych godzinach wyścigu nadal prowadzi w wyścigu.

Bardzo wygodny na trasie transalpejskiej, która wydaje się mu odpowiadać, 007 nr 708 utrzymuje swoje tempo i nadal zwiększa przewagę. Prowadzony przez Pipo Deraniego amerykański Hypercar wydaje się być na dobrej drodze do odniesienia pierwszego zwycięstwa w WEC od 2.e voiture au classement général, la Toyota GR010 N°7 pointe à plus de 30 secondes et ne parvient pas à tenir la cadence. Alpine z jego strony przylega do jego 3e miejsce. Za Glickenhausem i Toyotą nr 7 A480 nr 36 pozostaje w zasadzce niecałe 40 sekund od prowadzenia.

Wlać Peugeot6 godzin na Monzy stanowi kolejny etap programu rozwoju. Po skomplikowanym starcie do wyścigu z awarią elektroniki i wczesnym powrocie do garażu, 9X8 nr 93 mógł wrócić na tor. Za sterami sochalijskiego hipersamochodu zasiada Szkot Paul di Resta. Na samym dole rankingu znalazł się były kierowca Force India Formuła 1 będzie głównie jeździł, aby zebrać dane z dwóch ostatnich rund sezonu w Fuji (Japonia) i Bahrajnie. Odnośnie 2e Hipersamochód Peugeota, 9X8 nr 94, nie napotkał jeszcze żadnych problemów technicznych. Wskazuje na 5e generała ponad minutę drogi od Glickenhaus.

Bitwa w LMP2

Kontroluje już kategorię LMP2 po 1 godzinie wyścigu, numer 07 United Autosports Oreca 22 pozostaje na kursie. Za kierownicą Felipe Albuquerque nie może jednak odpocząć, gdyż depcze mu po piętach numer 42 Realteam by WRT prowadzony przez Ferdinanda Habsburga. Zaledwie sekunda dzieli obu mężczyzn na koniec 2e z 6 godzin wyścigu. Prema nr 9 pojawia się po 4 sekundach.

W GTE Pro wszystko działa Ferrari. Podczas gdy 488 GTE Evo nr 51 nadal przoduje w debatach, siostrzany samochód nr 52 awansował na 2.e place devant la Porsche 911 RSR-19 N°92 tandis que la Corvette C8.R N°64 est retombée 4e po pewnym czasie walki z Włochami.

Klasyfikacja 6-godzinnego wyścigu na Monzy na żywo

CZYTAJ TAKŻE > Jaka prędkość wyzwalania układu hybrydowego Peugeot 9X8?

Gonzalo Forbes

Odpowiedzialny za formuły promocji (F2, F3, FRECA, F4...). Niesiony dzięki łasce Franco Colapinto.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz