Peugeot zaznacza duchy, podpisując dublet podczas 6-godzinnego wyścigu Imola. S. Bourdais / A. Davidson wygrał wyścig za kierownicą Peugeota 908 z numerem 7, przed numerem 8 F. Montagny'ego / S. Sarrazina. Tym razem Audi nie dotrzymało kroku. Pierwszy R18 jest numerem 1 T. Bernharda / M. Fasslera i trzecim w wyścigu więcej niż jedno okrążenie za Lwicami. Drugi R18, numer 2 T. Kristensena / A. McNisha, poniósł porażkę u stóp podium.
Rebellion Racing osiągnęło świetne wyniki, umieszczając swoje dwie Lole B10/60 na pierwszym miejscu w prototypach benzynowych. Numer 13 A. Belicchi / J. Boullion wyprzedza numer 12 N. Jani / N. Prost. Pescarolo nr 16, w skład którego wchodzili E. Collard, C. Tinseau i J. Jousse, zajął siódme miejsce po problemach z hamulcami, które zmusiły go do zatrzymania się w boksach.
Zytek Z11 SN-Nissan nr 41 firmy Greaves Motorsport (K. Ojjeh / O. Lombard / T. Kimber-Smith) zwyciężył w 24 godziny Le Mans w LMP2, po raz kolejny zwycięża w swojej kategorii. Nissan Signatech nr 26 (F. Mailleux / L. Ordonez / S. Ayari) jest drugi przed Lolą nr 33 z Level 5 Motorsports (S. Tucker / C. Bouchut / J. Barbosa).
AF Corse wygrywa na swoim własnym terenie, podpisując dublet w kategorii GTE Pro. Tam Ferrari F458 Italia nr 71 J. Melo / T. Vilander wyprzedza nr 51 G. Fisichella / G. Bruni. Trzecie miejsce zajmuje BMW M3 E92 z numerem 55 (A. Farfus / J. Muller).
La catégorie FLM est remportée par la n°99 du JMB Racing (C. Ducote / K. Marcelli / N. Marroc) tandis que le GTE Am voit la victoire de la Porsche 911 nr 67 Imsa Występ Matmuta w wykonaniu N. Armindo / R. Naraca.
Należy pamiętać, że podczas wyścigu nie interweniował żaden samochód bezpieczeństwa.
Relację naszych specjalnych korespondentów z 6-godzinnej edycji Imoli znajdziesz w kolejnym numerze AUTOhebdo, w sprzedaży od środy.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)