D’un match à trois depuis 2014, la catégorie LM P1 reviendra à un duel en 2017 suite à l’annonce du retrait d’Audi Sport à l’issue de la finale de Bahreïn dans un peu plus d’une semaine. De nouveau sacrée chez les Constructeurs, la marque Porsche a confirmé sa domination sur le WEC w 2016 roku, roku również naznaczonym zwycięstwem w 24 godziny Le Mans, et le final désormais devenu mythique avec la Toyota TS50 Hybryda nr 5.
Zespół kierowany przez Andreasa Seidla, który wciąż musi walczyć o tytuł kierowców za kierownicą 919 Hybrid nr 2 Neela Janiego, Romaina Dumasa i Marca Lieba w Sakhir, również patrzy w przyszłość 2017 – sezonu, w którym szef zespołu Porsche podchodzić z ufnością, ale i nieufnością.
„Biorąc pod uwagę to, co zaplanowaliśmy w zakresie modyfikacji (do 919), myślę, że będziemy konkurencyjni. Nie wiemy jednak, jak duże postępy zrobi Toyota. Prawdą jest, że nasze pole manewru jest z pewnością bardziej ograniczone niż ich.
Nasz samochód (monocoque 2015) kończy swój drugi sezon, a ich dopiero pierwszy. Jednak wraz z pojawieniem się nowego rozporządzenia w 2018 r. był to dla nas najlepszy sposób działania. »
Przed rundą w Szanghaju Porsche szybko potwierdziło, że wycofanie się Audi nie podważa jego zaangażowania na sezon 2017.
Cały wywiad z Andreasem Seidlem, a także raport i analizę 6 godzin w Szanghaju przeprowadzonych przez naszych specjalnych korespondentów w Chinach, można znaleźć w numerze 2088 AUTOhebdo, już dostępnym w wersji cyfrowej oraz w kioskach.
Kontynuuj czytanie na te tematy:
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)