Aston Martin pod wpływem nowego BoP po kwalifikacjach

Wszyscy profesjonaliści GTE z wyjątkiem Corvette tracą pięć kilogramów, ale w Aston Martinie obniżono ciśnienie w turbosprężarce i zmodyfikowano zbiornik.

opublikowany 14/06/2019 à 18:09

Medhiego Casauranga

0 Zobacz komentarze)

Aston Martin pod wpływem nowego BoP po kwalifikacjach

Służby dokładnie przeanalizowały pole position osiągnięte przez Marco Sorensena na jego pokładzie Aston Martin Vantage w GTE Pro w czwartek 13 czerwca wieczorem. Aby nieco obniżyć jego osiągi, największy wpływ na brytyjski samochód ma nowy bilans osiągów (BoP), opublikowany w piątek 14 czerwca późnym popołudniem przez Międzynarodową Federację Samochodową (FIA).

 

Dla 24 godziny Le Mans W 2019 r. zbiornik Astona Martina Vantage AMR zostanie dostosowany do 96 litrów zamiast dotychczasowych 98 litrów. Ponadto wszystkie modele GTE Pro są o pięć kilogramów lżejsze, z wyjątkiem Corvette C7.R. Wreszcie, Aston Martin Vantage AMR jest jedynym GTE Pro wyposażonym w nowy współczynnik doładowania silnika (ciśnienie powietrza mniejsze o 0,03 bara na krzywej mocy pomiędzy każdym poziomem 500 obr./min w zakresie od 4 do 000 obr./min).

En GTE Am, la Ford GT est allégée de 10 kg et passe à 1 285 kg tandis que la Porsche 911 RSR est alourdie de 10 kg (1 289 kg).

 

Waga w GTE Pro:

Korweta C7.R: 1 kg

Aston Martin Vantage AMR: 1 kg

BMW M8 GTE: 1 kg

Porsche 911 RSR: 1 kg

Ferrari 488 GTE EVO: 1 kg

Ford GT: 1 kg

 

Maksymalna pojemność zbiornika w GTE Pro:

Ferrari 488 GTE EVO: 89 litrów

BMW M8 GTE: 92 litry

Aston Martin Vantage AMR i Corvette C7.R: 96 litrów 

Ford GT: 97 litrów

Porsche 911 RSR: 100 litrów 

Medhiego Casauranga

Pasjonat historii sportów motorowych we wszystkich dyscyplinach, nauczyłem się czytać dzięki AUTOhebdo. Przynajmniej tak mówią wszyscy moi rodzice, kiedy widzą moje imię w środku!

0 Zobacz komentarze)