Służby dokładnie przeanalizowały pole position osiągnięte przez Marco Sorensena na jego pokładzie Aston Martin Vantage w GTE Pro w czwartek 13 czerwca wieczorem. Aby nieco obniżyć jego osiągi, największy wpływ na brytyjski samochód ma nowy bilans osiągów (BoP), opublikowany w piątek 14 czerwca późnym popołudniem przez Międzynarodową Federację Samochodową (FIA).
Świeże buty dla numeru 97 w końcowych minutach trzeciego treningu kwalifikacyjnego @Maxrtin1992 za kierownicą
Rób interesy, Max! pic.twitter.com/ABIYxvTuxL
— Aston Martin Racing (@AMR_Official) 13 czerwca 2019
Dla 24 godziny Le Mans W 2019 r. zbiornik Astona Martina Vantage AMR zostanie dostosowany do 96 litrów zamiast dotychczasowych 98 litrów. Ponadto wszystkie modele GTE Pro są o pięć kilogramów lżejsze, z wyjątkiem Corvette C7.R. Wreszcie, Aston Martin Vantage AMR jest jedynym GTE Pro wyposażonym w nowy współczynnik doładowania silnika (ciśnienie powietrza mniejsze o 0,03 bara na krzywej mocy pomiędzy każdym poziomem 500 obr./min w zakresie od 4 do 000 obr./min).
En GTE Am, la Ford GT est allégée de 10 kg et passe à 1 285 kg tandis que la Porsche 911 RSR est alourdie de 10 kg (1 289 kg).
Waga w GTE Pro:
Korweta C7.R: 1 kg
Aston Martin Vantage AMR: 1 kg
BMW M8 GTE: 1 kg
Porsche 911 RSR: 1 kg
Ferrari 488 GTE EVO: 1 kg
Ford GT: 1 kg
Maksymalna pojemność zbiornika w GTE Pro:
Ferrari 488 GTE EVO: 89 litrów
BMW M8 GTE: 92 litry
Aston Martin Vantage AMR i Corvette C7.R: 96 litrów
Ford GT: 97 litrów
Porsche 911 RSR: 100 litrów
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)