Dwa Porsche devant deux Toyota et deux Audi. Voici le visage de la grille de départ de la 84e édition des 24 godziny Le Mans, który rozpocznie się jutro o godzinie 15:XNUMX (pełna relacja na żywo na naszej stronie internetowej).
Jeśli Audi R18 stracili trzy pełne sekundy dla Porsche, kierowcy zespołu dr Wolfganga Ullricha nie chcieli ataku z całej siły. „Bardzo trudno byłoby pokonać 919 Hybrid, Powiedz nam Loic Duval. Nie to nas najbardziej martwi, bo wiemy, że różnica w wyścigach jest mniejsza. Z drugiej strony pod wodą widzieliśmy, że na początku nie mieliśmy zbyt dobrego tempa. »
Niemiecki klan również stanął w obliczu pewnych problemów mechanicznych, zwłaszcza w modelu nr 8 po darmowej sesji treningowej. „Kiedy mijaliśmy pierwszą szykanę Mulsanne, podczas hamowania Lucas minął linę i wjechał na zewnętrzny krawężnik. Przy uderzeniu pojawił się problem z wałem napędowym układu hybrydowego, który uległ uszkodzeniu. Byliśmy zmuszeni go zmodyfikować na potrzeby kwalifikacji. Nie spotkaliśmy się wcześniej z tym problemem. »
W klanie Audi wyścigi pozostają priorytetem, stąd poszukiwanie maksymalnej niezawodności, o czym przypomina Benoît Tréluyer. « Nadal przyjmujemy mniejszy margines bezpieczeństwa niż kilka lat temu. Prawdopodobnie mamy mniejszy komfort. Mieliśmy małe problemy z częściami pochodzącymi od dostawcy, z którym nigdy nie mieliśmy problemów. To są rzeczy, które się zdarzają. To sporty motorowe.
Mieliśmy problemy w przygotowaniach do Le Mans, ale w Audi za każdym razem, gdy pojawia się problem, spotykamy go tylko raz. Na każdym obozie przesuwaliśmy granice, co miało wpływ na niezawodność, ale to uatrakcyjniało wyścig. »
Kierowcy Audi byli jednak pewni ustawienia swojego LM P1 na suchej nawierzchni. Jeśli w sobotę nadal będą padać deszcze, w niedzielę pogoda powinna się poprawić.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)