ByKolles Racing porzuci swojego byłego producenta silników AER na rzecz Nismo w 2017 roku. Zespół z Greding (Niemcy) nawiązał współpracę z japońskim producentem w celu wyprodukowania VRX 30A Evo, 6-litrowego turbodoładowanego silnika 3° V60, który będzie montowany w CLM01/P1.
„Przyjście Nismo jest bardzo ważne dla naszego zespołu– skomentował Boris Bermes, dyrektor operacyjny ByKolles Racing. Po wielu niepowodzeniach w przeszłości spowodowanych problemami z niezawodnością silnika, spodziewamy się ogromnego postępu w zakresie niezawodności i wydajności. »
Oprócz nowego silnika CLM/01 zyska również na ulepszeniach podwozia.
„Nasz CLM01/P1 zostanie szczegółowo sprawdzony– podkreślił Boris Bermes. Podwójnie turbodoładowany silnik Nismo będzie przekazywał moc na tylne koła za pośrednictwem niezawodnej skrzyni biegów Xtrac. Stale pracowaliśmy nad udoskonaleniem samochodu. Będziemy w stanie zoptymalizować zarówno przód, jak i tył zgodnie z przepisami na rok 2017, głównie pod względem aerodynamiki. Naszym inżynierom udało się zmniejszyć wagę i wprowadzić zmiany w elementach mechanicznych. »
Ostatecznym celem ByKolles Racing będzie pozyskanie prywatnego LMP1 na tyle wydajnego, aby udostępnić go do celów marketingowych innym prywatnym zespołom. „Od 2018 roku samochód będzie dostępny dla klientów i można go już zamawiać”– określił dyrektor operacyjny.
Załogi WEC zostanie ogłoszony w czwartek 2 lutego podczas konferencji prasowej ACO.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)