Podwójny Peugeot w 24-godzinnym wyścigu Le Mans!

Po ponad 23 godzinach wyścigów samochody znajdują się teraz na ostatniej prostej legendarnego wyścigu Sarthe.

opublikowany 14/06/2009 à 14:09

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

Podwójny Peugeot w 24-godzinnym wyścigu Le Mans!

15:13: ci, których Olivier Quesnel nazwał „wojownikami”, zatriumfowali zatem tam, gdzie załoga statku Peugeot Nr 8, wystartował z pole position i był w stanie szybko się zdystansować

15:11: Marsylianka rezonuje na trybunach toru Sarthe! Widzowie gromadzą się w boksie, aby oglądać trofea wręczane na podium.

15:03: Totalna impreza na stoisku francuskich ekip Peugeot, ale też Oreca. Zespołowi Huguesa de Chaunaca udało się umieścić samochód z numerem 11 na piątej pozycji, co na początku nie było oczywiste. Jeśli chodzi o francuskiego producenta, to w końcu triumfuje on po dwóch latach, kiedy to Audi zajęło przed nim pierwsze miejsce.

15:01: Peugeot wygrywa 24 godziny Le Mans ! Podwójny wynik dla zespołu lwów dzięki modelom 908 HDi FAP nr 9 i 8

14:58: flagi powiewają, gdy trzy Peugeoty 908 HDi FAP przechodzą, by powitać ich sukces

14:56: opuszczenieAston Martin Vantage jest oficjalny, więc oficjalnie nie zakończy tych 24 godzin wyścigów

14:55: Audi R15 TDi nie ryzykuje wyprzedzania Porsche RS Spyder z zespołu z Essex i nie spieszy się, dołącza do numeru 1

14:52: Pokonany przez Audi R10 w 2007 i 2008 roku, Peugeot 908 HDi FAP w końcu zwycięża na torze Sarthe

14:50: trzy Peugeoty (nr 9, 8, 7) są nadal razem: zajmą odpowiednio pierwsze, drugie i szóste miejsce

14:45: oba Audi R15 również się przegrupowały

14:42: wszyscy przygotowują się do mety; Corvette C6R nr 63, która prowadzi w klasyfikacji LMGT1, jest rozpieszczana przez inżynierów Corvette Racing

14:40: Peugeot 908 nr 7, wiedząc, że nie ma już szans na zajęcie 5. miejsca z Oreca nr 11, dołączył do dwóch pozostałych Peugeotów. Trzy samochody podążają za sobą na torze Sarthe niczym podczas parady

14:38: Oreca powinna utrzymać piąte miejsce... zwłaszcza jeśli numer 11 się nie zatrzyma. Mając ponad dwie minuty przewagi nad Peugeotem nr 7, przewaga 908 jest niemożliwa do pokonania

14:37: Koniec z wycofaniem na kilkadziesiąt minut, kierowcy grają bezpiecznie na kilka okrążeń przed metą

14h34: Bourdais jest w zwolnionym tempie! Według Oliviera Quesnela, szefa Peugeot Sport, francuski zespół chce przyjechać grupowo

14:33: klasyfikacja niecałe 30′ od zakończenia wyścigu: Peugeot 908 n°9, Peugeot 908 n°8, Audi R15 n°1, Lola Aston Martin n°007, Oreca AIM n°11, Peugeot 908 nr 7, Audi R10 nr 14

14:32: pit stop dla Nicolasa Minassiana (Peugeot 908 nr 7, 6)

14:30: Marc Gene (Peugeot 908 nr 9), prowadzący 24-godzinny wyścig Le Mans, zjechał do ostatniego pit stopu

14:29: zamieszanie w Audi, kabel utknął w elemencie maski silnika

14:27: Bourdais (Paugeot 908 nr 8, 2. miejsce) w boksie, Audi R15 nr 1 także. Bourdais odchodzi bez żadnych incydentów

14:25: Hugues de Chaunac mówi, że jest bardzo zestresowany informacją, czy Oreca będzie w stanie liczyć na piąte miejsce w tabeli nr 11. Rzeczywiście, Peugeot nr 7 Nicolasa Minassiana wraca na pełną prędkość, zyskując prawie dziesięć sekund na okrążeniu w stosunku do swojego poprzednika.

14:22: zapytany o swoją obecność w 2010-godzinnym wyścigu Le Mans w 24 roku Wolgang Ullrich, szef Audi Motorsport, oświadczył, że „nie wiedział”, ale „miał wolę”.

14:21: powrót do boksów, Lola Aston Martin nr 008 może ponownie wyjechać na tor

14:14: samochód bezpieczeństwa wreszcie wypuścił kierowców, którzy ponownie wyruszyli na 40-minutowy wyścig

14:07: Samochód bezpieczeństwa wjechał na tor, po opuszczeniu Loli Mazdy na tor rozlało się dużo oleju.

14:03: Lola Mazda nr 39 prowadzona przez Hidekiego Nodę, która zatrzymała się na prostej przed wjazdem do boksów. Następnie spod maski wydobywał się gęsty dym, a silnik zaczął się palić.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz