15:13: ci, których Olivier Quesnel nazwał „wojownikami”, zatriumfowali zatem tam, gdzie załoga statku Peugeot Nr 8, wystartował z pole position i był w stanie szybko się zdystansować
15:11: Marsylianka rezonuje na trybunach toru Sarthe! Widzowie gromadzą się w boksie, aby oglądać trofea wręczane na podium.
15:03: Totalna impreza na stoisku francuskich ekip Peugeot, ale też Oreca. Zespołowi Huguesa de Chaunaca udało się umieścić samochód z numerem 11 na piątej pozycji, co na początku nie było oczywiste. Jeśli chodzi o francuskiego producenta, to w końcu triumfuje on po dwóch latach, kiedy to Audi zajęło przed nim pierwsze miejsce.
15:01: Peugeot wygrywa 24 godziny Le Mans ! Podwójny wynik dla zespołu lwów dzięki modelom 908 HDi FAP nr 9 i 8
14:58: flagi powiewają, gdy trzy Peugeoty 908 HDi FAP przechodzą, by powitać ich sukces
14:56: opuszczenieAston Martin Vantage jest oficjalny, więc oficjalnie nie zakończy tych 24 godzin wyścigów
14:55: Audi R15 TDi nie ryzykuje wyprzedzania Porsche RS Spyder z zespołu z Essex i nie spieszy się, dołącza do numeru 1
14:52: Pokonany przez Audi R10 w 2007 i 2008 roku, Peugeot 908 HDi FAP w końcu zwycięża na torze Sarthe
14:50: trzy Peugeoty (nr 9, 8, 7) są nadal razem: zajmą odpowiednio pierwsze, drugie i szóste miejsce
14:45: oba Audi R15 również się przegrupowały
14:42: wszyscy przygotowują się do mety; Corvette C6R nr 63, która prowadzi w klasyfikacji LMGT1, jest rozpieszczana przez inżynierów Corvette Racing
14:40: Peugeot 908 nr 7, wiedząc, że nie ma już szans na zajęcie 5. miejsca z Oreca nr 11, dołączył do dwóch pozostałych Peugeotów. Trzy samochody podążają za sobą na torze Sarthe niczym podczas parady
14:38: Oreca powinna utrzymać piąte miejsce... zwłaszcza jeśli numer 11 się nie zatrzyma. Mając ponad dwie minuty przewagi nad Peugeotem nr 7, przewaga 908 jest niemożliwa do pokonania
14:37: Koniec z wycofaniem na kilkadziesiąt minut, kierowcy grają bezpiecznie na kilka okrążeń przed metą
14h34: Bourdais jest w zwolnionym tempie! Według Oliviera Quesnela, szefa Peugeot Sport, francuski zespół chce przyjechać grupowo
14:33: klasyfikacja niecałe 30′ od zakończenia wyścigu: Peugeot 908 n°9, Peugeot 908 n°8, Audi R15 n°1, Lola Aston Martin n°007, Oreca AIM n°11, Peugeot 908 nr 7, Audi R10 nr 14
14:32: pit stop dla Nicolasa Minassiana (Peugeot 908 nr 7, 6)
14:30: Marc Gene (Peugeot 908 nr 9), prowadzący 24-godzinny wyścig Le Mans, zjechał do ostatniego pit stopu
14:29: zamieszanie w Audi, kabel utknął w elemencie maski silnika
14:27: Bourdais (Paugeot 908 nr 8, 2. miejsce) w boksie, Audi R15 nr 1 także. Bourdais odchodzi bez żadnych incydentów
14:25: Hugues de Chaunac mówi, że jest bardzo zestresowany informacją, czy Oreca będzie w stanie liczyć na piąte miejsce w tabeli nr 11. Rzeczywiście, Peugeot nr 7 Nicolasa Minassiana wraca na pełną prędkość, zyskując prawie dziesięć sekund na okrążeniu w stosunku do swojego poprzednika.
14:22: zapytany o swoją obecność w 2010-godzinnym wyścigu Le Mans w 24 roku Wolgang Ullrich, szef Audi Motorsport, oświadczył, że „nie wiedział”, ale „miał wolę”.
14:21: powrót do boksów, Lola Aston Martin nr 008 może ponownie wyjechać na tor
14:14: samochód bezpieczeństwa wreszcie wypuścił kierowców, którzy ponownie wyruszyli na 40-minutowy wyścig
14:07: Samochód bezpieczeństwa wjechał na tor, po opuszczeniu Loli Mazdy na tor rozlało się dużo oleju.
14:03: Lola Mazda nr 39 prowadzona przez Hidekiego Nodę, która zatrzymała się na prostej przed wjazdem do boksów. Następnie spod maski wydobywał się gęsty dym, a silnik zaczął się palić.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)