Kiedy miałeś kontakt z Glickenhausem?
Dwa lata temu podczas 24-godzinnego wyścigu na Nürburgring. Cenię projekty nietuzinkowe, realizowane z pasją przez małą grupę, dlatego pojechałem obejrzeć ich samochód na starcie. Właśnie zakończyłem wycieczkę z VW ID R i James (Glickenhaus. przyp. red.) podeszli do mnie i powiedzieli, że musimy porozmawiać. Szybko wspomniał ten projekt LMH i od tamtej pory zawsze utrzymujemy kontakt.
Dołącz do @Glickenhaus zespół dla # LeMans24 program z LMH007 w klasie Hypercar. Nowy prototyp w nowej klasie; z pewnością będzie bardzo interesująco. Zawsze tak jest na pierwszym roku. Swoje doświadczenie przekażę wśród kierowców, którzy dobrze się na tym znają Wytrzymałość. pic.twitter.com/iPCF6LW5pA
— Romain Dumas (@RomainDumas) 29 stycznia 2021 r.
To odważny projekt…
To pewne, ale realizowane jest bardzo poważnie. Pipo Motors jest punktem odniesienia w swojej dziedzinie, samochód skorzystał z tunelu aerodynamicznego Saubera, który jest jednym z najbardziej znanych, a Joest Racing udostępni nam swoje wyposażenie i doświadczenie.
Wszystkie dokonane wybory są mądre. Odwiedziłem ich warsztaty (w Turynie, przyp. red.) kilka razy i to, co robią, robi wrażenie. Niewiele osób w stawce wykazuje tyle entuzjazmu co James, a to bardzo motywuje.
Pensez-vous pouvoir chatouiller Toyota ?
Pewne jest, że James zapewnia sobie środki do osiągnięcia swoich ambicji. Jako dowód patrzę na rekrutowanych pilotów. Ale zbyt dobrze wiem, jak dużym wyzwaniem jest uczestnictwo 24 godziny Le Mans z nowym samochodem jest skomplikowane, nawet dla dużego producenta. Walczymy z górą. Wyzwanie jest prawdopodobnie jeszcze większe niż te, przed którymi staje mój zespół (RD Limited, przyp. red.).
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)