Dni następują po sobie i są podobne w przypadku Mistrzostw Świata w Długodystansach (WEC) w Spa-Francorchamps (Belgia). Trzecia z rzędu sesja testowa Prologu LM P2 ewoluowała szybciej niż nowe Hypercary.
Podczas gdy zespół angielski W poniedziałek United Autosports znalazło się na czele walki, We wtorek, 27 kwietnia rano, kolej na G-Drive Racing. Nycka de Vriesaza kierownicą Oreca 07 ze znaczkiem Aurus rosyjskiej ekipy pokonał okrążenie z czasem 2’04”822.
Zwolnijmy trochę, żeby móc podziwiać #WEC samochody wyścigowe z tyłu. #WECProlog pic.twitter.com/tqGjZh5NNN
- WEC (@FIAWEC) 27 kwietnia 2021 r.
United Autosports se contente de la deuxième place grâce à Felipe Albuquerque, devant la structure Jota et Antonio Félix Da Costa. La première Hypercar n’est que quatrième, il s’agit de la Toyota GR010 de José Maria Lopez, à 540 millièmes du leader néerlandais.
Druga Toyota, prowadzona przez Brendon Hartley jest szósty, podczas gdyAlpine A480 zajmuje 11. miejsce z Mikołaj Lapierre (+1’’604). Du côté du GTE Pro, l’avantage revient à Porsche qui place ses deux 911 RSR aux avant-postes, Kevin Estre devançant Richard Lietz. Le constructeur allemand mène également le GTE Am avec Matteo Cairoli (Team Project 1) et Matt Campbell (Dempsey-Proton) à l’avant.
Czerwona flaga została wywieszona po wypadku z udziałem Katherine Legge (Ferrari) i Job van Uitert (Oreca), bez powagi dla obu kierowców. Testy zostaną wznowione o godzinie 14:XNUMX.
Ranking popołudniowy:
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)