Wydaje się, że wyścig o zwycięstwo już stracił rywala, a tor jest prawie suchy. Audi R18 nr 7 zespołu Tréluyer-Fässler-Lotterer straciło sześć okrążeń z powodu problemów z turbosprężarką, które zablokowały LMP1 w garażu na ponad kwadrans.
Trzej producenci walczą o pierwsze miejsce. Brendon Hartley (Porsche n°1) est poursuivi par l’Audi n°8 de Loic Duval i Toyota TS050 Hybryda nr 6 Mike'a Conwaya. Drugi japoński LMP1 prowadzony przez Sébastien Buemi Z drugiej strony trudno za tym nadążyć.
919 Hybrid Romaina Dumasa z numerem 2 zamyka pierwszą piątkę ze stratą pół minuty do lidera wyścigu. Duval zmienił opony na slicki na krótko przed rozpoczęciem trzeciej godziny wyścigu i spadł na piątą pozycję za drugim 919 Hybrid. Hartley w kolejnej rundzie naśladuje Francuza.
Manor odzyskał prowadzenie w LMP2 z Roberto Merhi za kierownicą Oreca 05 nr 44, który ma ponad dziesięć sekund przewagi nad najbliższymi konkurentami. TO Alpine spadł w rankingach po stracie czasu podczas pierwszych przystanków.
Frédéric Makowiecki utrzymuje prowadzenie w GTE Pro w numerze 911 92 RSR, przed Ferrari Numer 69 Richarda Westbrooka i Ferrari nr 51 Jamesa Calado. W GTE Am dominują 911 RSR. Patrick Long prowadzi w tej kategorii z numerem 88 z Abu Dhabi-Proton.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)