Malgré le changement de stratégie de ToyotaThe Porsche n°2 pilotée par Marc Lieb parvient encore à se hisser en tête en faisant jeu égal avec la TS050 Hybrid n°5 d’Anthony Davidson en quadruplant les relais de ses gommes. Les deux LMP1 de tête se battent actuellement roues dans roues, le Britannique venant de reprendre l’avantage en piste à l’approche de l’entame de la 21e heure de course. La n°6 de Kamui Kobayashi pozostaje nieco w tyle, wyprzedzając czołową dwójkę o kilkanaście sekund.
L 'Alpine #36 pozostaje na czele LMP2 z Gustavo Menezesem za kierownicą. G-Drive Racing pozostaje w zasadzce z René Rastem nr 26, który nie zamierza się tak łatwo poddać. BR01 nr 37 firmy SMP Racing i Gibson 015S firmy Strakka Racing w dalszym ciągu wymieniają się trzecimi miejscami.
Ford przejął kontrolę nad wyścigiem w GTE Pro. Joey Hand wyprzedził Matteo Malucellego na torze, aby podnieść numer 68 przed Risi Competizione Ferrari z numerem 82, które teraz powierzono Toniemu Vilanderowi. Włoch traci siedem sekund do Amerykanina. Z drugiej strony GTE Am ustabilizował się w stosunku do Ferrari z Stabilny Corsa nadal na pierwszym miejscu.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)