La Peugeot Numer 9 jako jedyny nie miał problemów wymagających długich postojów w pit stopie: to główny powód, dla którego na kilka minut przed zmianą dnia znalazła się na prowadzeniu. Trio Wurz-Gene-Brabham, znajdujące się na starcie za dwoma innymi samochodami zespołu, przebiegło spokojny wyścig. W przeciwieństwie do numeru 7, w który uderzył Peugeot z Pescarolo, oraz numeru 8, który dwukrotnie zatrzymał się w boksie na dość długi czas.
Wyniki w Audi są znacznie gorsze. Cios jest mocny dla niemieckiej drużyny, która myślała, że podczas kwalifikacji zachowała dużą rezerwę. Błąd Lucasa Luhra spowodował, że R15 nr 2 uderzył w ścianę, niszcząc jego tylną oś. Modelowi nr 3 nie oszczędzono problemów, w szczególności spędzenia ponad dwóch godzin w boksach, aby naprawić problem z ciśnieniem paliwa. Dlatego numer 1 pozostaje jedynym, który może wygrać.
W LMP2, Porsche RS Spyder utrzymuje pozycję lidera, wykazując się dobrymi wynikami. Nie dotyczy to jednak wszystkich Porsche. Numer 5 Navi Team Goh gromadzi problemy i kilka razy wjeżdża do boksów, podczas gdy w GT2 numer 70?Imsa Wydajność musi się poddać. Ranking GT2 jest wówczas zdominowany przez Ferrari. Prym wiodą modele F430 z numerami 82 i 92, a blisko pozostaje Porsche 997 z zespołu Imsa Performance Matmu.
W GT1 walczą teraz tylko trzy samochody: dwa C6R z Corvette Racing i samochód drugiego zespołu z Luc Alphand Aventures.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)