na pytanie: „Których producentów powinniśmy się spodziewać? », Pierre Fillon odpowiedział: „Nie do mnie należy wypowiadanie się w imieniu producentów, ale jestem przekonany, że ta konferencja prasowa (ogłoszenie przybycia LMDh na Le Mans 2022, coś w rodzaju DPi 2.0. Przyp. red.) to bardzo dobry punkt wyjścia na przyszłość. » Dobrze próbowałem. Krótki przegląd producentów, których dotyczy lub może dotyczyć problem, i których przeprowadziliśmy ankietę.
Toyota Gazoo Racing : Japoński producent kontynuuje rozwój swojego w 100% własnego prototypu z silnikiem hybrydowym podłączonym do przedniej osi. „Chcemy mieć możliwość doskonalenia się m.in WEC, naszą technologię hybrydową, tak aby była użyteczna w naszych pojazdach produkcyjnych i nie możemy się doczekać, aby móc ją przetestować z jeszcze większą liczbą producentów. To wzbudzi jeszcze większy entuzjazm wokół nowej ery. »
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)