Po ujawnieniu listy 60 zgłoszeń do 87. edycji 24-godzinnego wyścigu Le Mans (15-16 czerwca) – powiedział nam prezes Automobile Club de l’Ouest Pierre Fillon : „Byliśmy zaskoczeni liczbą wniosków, 75 i wszystkie zasługiwały na przyjęcie. » Komisja selekcyjna nigdy tak bardzo nie wyciągnęła włosów, zwłaszcza że w tym roku automatycznie wybranych zostało 46 osób. Trwają prace nad rozwiązaniami, które mogłyby to zmienić – w szczególności rewizję systemu zaproszeń – a nawet zwiększyć kontyngent uczestników, zwłaszcza od Według naszych informacji tor miałby pomieścić 66 samochodów. Wiąże się to w szczególności z generalnym remontem budynku pit-stopu, który ujrzy światło dzienne wraz z setną edycją w 2023 roku. Powinno to zapewnić więcej garaży, szczególnie w dolnej części modułu sportowego.
W związku z tym ubolewaliśmy nad nieobecnością na starcie Oreca 07 nr 30 i 20 zespołów Duqueine Engineering (Romain Dumas-Nico Jamin-Pierre Ragues) i High Class Racing (Dennis Andersen-Andreas Fjordbach), a także Ligiera JS P217 #32 z United Autosports (Alex Brundle-Ryan Cullen), którzy początkowo w tej samej kolejności znajdowali się na trzech pierwszych miejscach na liście rezerwowej. Zespół anglo-amerykański nie zawahał się ogłosić tego publicznie, zgłaszając łącznie około dziesięć samochodów we wszystkich kategoriach i we wszystkich mistrzostwach ACO.
Sprawę pierwszego z przytoczonych rozstrzygnął pakiet-niespodzianka Ferrari 488 nr 55 wpisany przez Spirit of Race w GTE Am. Jednak w momencie pisania tych wersów oficjalnie pozostałe dwa są nadal substytutami. Ale jak długo? Rzeczywiście, jako AUTOtygodniowo ujawnia to w zapowiedzi w swoich felietonach w tym tygodniu (patrz Ah nr 2212, dostępny od wczoraj w wersji cyfrowej), chcąc jak najbardziej zadowolić swoich konkurentów i fanów, Automobile Club de l'Ouest sięgnie po do systemu tak oryginalnego, jak niespotykane dotąd, aby te dwa samochody stanęły na starcie 15 czerwca.
Jak? ”Lub„ Co? Poprzez ustawienie dwóch tymczasowych trybun w przestrzeni oddzielającej budynek stoiska od modułu sportowego, soit juste avant les deux premiers box, réservés au Toyota Gazoo Racing. Reste à solutionner le problème des cuves à essence et des conditions de sécurité. Ces « tentes » seraient occupées par United Autosports, High Class prenant place dans le stand en dur initialement dévolu à la Ligier n°22 de l’entité du duo Zak Brown-Richard Dean. Le cas échéant, nous aurions au départ huit LM P1, 20 LM P2, 17 GTE Pro et autant de GTE Am, ce qui porterait à 62 le nombre d’engagés. Jusque-là, le record était de 60. Un quota devenu la normalité depuis 2016 et la construction des quatre nouveaux stands, et atteint auparavant lors des éditions 1950, 1951, 1953 et 1955.
Aktualizacja, wtorek, 16 kwietnia, godzina 11:10: United Autosports i High Class Racing będą obecne na początku zawodów 24 godziny Le Mans 2019. ACO sformalizowała liczbę 62 wpisów.
ŁAMANIE/ Tegoroczne @ 24hoursoflemans być wyścigiem 62 samochodów!
Pierwszy w ostatnim wyścigu sezonu! W dniach 15-16 czerwca br. #WEC W Superfinale weźmie udział rekordowa liczba zawodników. @HighClassRacing i @UnitedAutosport przystąpić #LEMANS24 pole.
Więcej >> https://t.co/aTvaCqY4fT pic.twitter.com/s9kzAe4nbK
- WEC (@FIAWEC) 16 kwietnia 2019 r.
Kontynuuj czytanie na te tematy:
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)