Pełny sezon w European Le Mans Series i możliwy udział w 24 godziny Le Mans, tak będzie wyglądał program Joty w tym sezonie. Brytyjski zespół faktycznie nabył Zytek Z11SN-Nissan, ponownie nawiązując kontakt z producentem, z którym współpracował w latach 2004–2007. „Zarówno Jota, jak i Zytek cieszą się doskonałą relacją przez kilka lat i są zachwyceni możliwością ponownej współpracy nad nowym, bardzo ekscytującym projektem LMP2, wyjaśnia John Manchester, dyrektor operacyjny w Zytek. Jota cieszy się prawdziwą wiarygodnością w świecie sportów motorowych, a dzięki Zytkowi Z11SN jestem przekonany, że w nadchodzących sezonach wyrobi sobie markę w kategorii LMP2.
Podobnie jak w zeszłym roku kierowcami będą Brytyjczycy Simon Dolan i Sam Hancock. Jeśli zespół utrzyma się w Le Mans, wsparciem obu zawodników będzie Japończyk Haruki Kurosawa. „Uwielbiałem GTE, – podkreśla Hancock. Ale zawsze miło jest wrócić jako prototyp. Kategoria LMP2 przywołuje dobre wspomnienia, ponieważ wcześniej wygrałem tam serię Le Mans. (w 2004 r. w konkursie Courage. Przyp. red.). Bardzo chciałbym zdobyć kolejny tytuł. A jeśli będziemy mieli szczęście i otrzymamy zaproszenie do Le Mans, zdobycie zwycięstwa w klasie będzie naprawdę wisienką na torcie ». Pierwsze spotkanie Jota Sport i jej Zytek Z11SN-Nissan, testy WIĄZY 9 i 10 marca na torze Paul-Ricard.
Odkryj w swoim magazynie AUTOhebdo, aktualnie w kioskach lub w sprzedaży tutaj, nasze pierwsze ekskluzywne zdjęcia Toyota LMP1 Hybrid, który weźmie udział w kolejnym 24-godzinnym wyścigu Le Mans.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)