Różne zestawy aerodynamiczne w Toyocie w Spa

Japońska marka zdecydowała się wystawić dwie wersje zestawów aerodynamicznych swojego TS050 Hybrid na torze w ten weekend w Spa w Belgii.

opublikowany 02/05/2017 à 08:29

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

Różne zestawy aerodynamiczne w Toyocie w Spa

W Belgii, Toyota po raz pierwszy będzie miał siłę liczebną przeciwko swemu wielkiemu rywalowi Porsche. Gazoo Racing rzeczywiście wystawi trzy TS050 Hybrid LM P1 przeciwko dwóm 919 Hybrid zgłoszonym przez firmę Weissach.

Oprócz przewagi liczebnej Toyota spróbuje osiągnąć podwójną przewagę po inauguracyjnym sukcesie na Silverstone, ponieważ modele LM P1 nie będą wyposażone w ten sam zestaw aerodynamiczny, a przepisy dopuszczą dwie wersje, z wersją o większym docisku i wersją o zmniejszonym oporze powietrza , zwany " Le Mans ".

Jeśli startowe tria na rok Mike'a Conwaya, Kamui Kobayashi, Jose Marii Lopeza na nr 7 i Sébastien Buemi, Anthony Davidson, Kazuki Nakajima w numerze 8 będzie ewoluować, podobnie jak w Wielkiej Brytanii w zeszłym miesiącu z zestawem o wysokim docisku, trzeci powierzony TS050 Mikołaj Lapierre – Stéphane Sarrazin – Yuji Kunimoto zostanie wyposażony w zestaw o niskim oporze powietrzaw celu przygotowania się do 24-godzinnego wyścigu Le Mans.

Wystarczająco, aby podejść do trasy Spa z dwiema strategiami, która oferuje mieszaną konfigurację, pomiędzy długimi prostymi odcinkami w pierwszym i ostatnim sektorze oraz odcinkiem centralnym wymagającym większego wsparcia.

„TS050 Hybrid o dużej sile docisku spisał się bardzo dobrze na Silverstone, ale Spa to inny tor, więc ciężko pracowaliśmy, aby się przygotować, komentuje Toshio Sato, prezes zespołu Toyoty.

W tym roku po raz pierwszy mamy trzy samochody, co daje nam możliwość przetestowania naszego zestawu o niskim oporze powietrza w warunkach wyścigowych. Dużo go testowaliśmy zimą, więc w ten weekend rozpoczynamy kolejny krok w naszych przygotowaniach do Le Mans. »

„Naprawdę nie mogę się doczekać ponownego ścigania się w TS050 Hybrid, zwłaszcza po obejrzeniu występów na Silverstone, – cieszy się Stéphane Sarrazin.

Wspaniale było to oglądać i mam nadzieję, że samochód będzie równie mocny w swojej specyfikacji, przy zmniejszonej sile docisku. Jak zawsze liczę na dobry wynik, ale najważniejsze dla naszego samochodu w ten weekend jest odpowiednie przygotowanie się do Le Mans.

Musimy zebrać wiele danych na temat samochodu z niskim dociskiem i udoskonalić pracę zespołową przed naszym pierwszym wspólnym wyścigiem. »

W starciu z Toyotą Porsche będzie nadal skupiać się na pracy nad zestawem zapewniającym niski docisk, który można było już zobaczyć na torze na Silverstone w 919 Hybrid.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz