Różne zestawy aerodynamiczne dla Porsche i Toyoty na Silverstone

Porsche i Toyota, jedyne marki zgłoszone do LM P1 w 2017 r., dokonały różnych wyborów zestawów aerodynamicznych na otwarcie sezonu na torze Silverstone w ten weekend.

opublikowany 10/04/2017 à 11:15

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

Różne zestawy aerodynamiczne dla Porsche i Toyoty na Silverstone

Nowe przepisy obowiązują w WEC en 2017 n’autorise plus que deux kits aérodynamiques, l’un à faible traînée, l’autre à forts appuis, dans l’optique de la réduction des coûts. Une réduction des possibilités qui oblige Porsche et Toyota à bien étudier ses choix en vue des épreuves à venir en Mondial à commencer par les 6 Heures de Silverstone ce week-end.

W związku z rundą brytyjską Porsche zdecydowało się zaufać zestawowi o niskim oporze powietrzaz bardzo specyficznej perspektywy. „Zarządzaliśmy naszymi zasobami tak, aby skupić się na rozwoju i testowaniu naszego zestawu aerodynamicznego”. Le Mans » do końca trzeciego wyścigu sezonu, przyznaje Andreas Seidl, szef zespołu Porsche.

Oznacza to mniejszy docisk na korzyść niskiego oporu, co nieuchronnie będzie wadą na Silverstone. Po 24-godzinnym wyścigu Le Mans w czerwcu zapewnimy większe wsparcie podczas innych wydarzeń związanych z 919 Hybrid. » Będziemy zatem musieli poczekać, aż na torze Nürburgring zobaczymy w akcji drugi zestaw aerodynamiczny Weissacha. Według Timo Bernharda jest to strategiczny wybór, na którym z kolei powinien skorzystać niemiecki LM P1 lub jego japoński rywal

„Porsche i Toyota są na tym samym poziomie, komentuje mistrz świata z 2015 roku. Niewielkie zalety jednego lub drugiego mogą się różnić w zależności od toru, a odpowiednie strategie aerodynamiczne odgrywają ważną rolę. Bardzo ciekawie będzie zobaczyć, jak to wszystko rozegra się na Silverstone. »

Japonia zagrywa kartę wsparcia

Odwrotny wybór w klanie Toyoty nowy TS050 Hybrid będzie wyposażony w zestaw zapewniający dużą siłę dociskui dlatego w tę niedzielę powinni mieć przewagę na angielskim torze, nawet jeśli Japończycy zachowają ostrożność.

„Silverstone to tor, który wymaga dużego docisku i myślę, że nasz samochód może się na nim dobrze spisać, pasemka Sébastien Buemi. Trudno przewidzieć, na co możemy liczyć. Patrząc na wyniki Prologu, wierzymy, że jesteśmy konkurencyjni, teraz musimy to potwierdzić. »

0 Zobacz komentarze)

Kontynuuj czytanie na te tematy:

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz