EOT zmieniony pod kątem bardziej konkurencyjnych wyścigów w LMP1

ACO zmodyfikowało równoważność technologii, aby zaostrzyć osiągi Toyoty i prywatnych LMP1.

opublikowany 22/07/2019 à 20:27

Dupuis

0 Zobacz komentarze)

EOT zmieniony pod kątem bardziej konkurencyjnych wyścigów w LMP1

Równoważność technologii została poprawiona na sezon 2019–2020 WEC przed Prologiem, który odbędzie się na torze Circuit de Catalunya w Barcelonie w dniach 23 i 24 lipca.

Po roku dominacji Toyota TS050 Hybrid, organizatorom udało się uzyskać zgodę zawodników LMP1 na modyfikację równoważności w celu zaostrzenia osiągów i tym samym zapewnienia szansy Wyścigi rebelii i Zespół LNT do walki z hybrydowymi LMP1.

Toyoty rozpoczną sezon 1 września na torze Silverstone (Wielka Brytania) z dodatkowymi 14 kg w porównaniu z ostatnimi 6 godzinami w Spa (Belgia). Co wyjaśnia, TS050 Hybrid będzie ważyć o 40 kg w porównaniu z minimalną dopuszczalną wagą balast wzięty na potrzeby Prologu.

Pojemność zbiorników zostanie ustalona w taki sposób, aby liczba okrążeń na przejazd była identyczna dla hybrydowych i prywatnych LMP1, w tym co 24 godziny Le Mans 13 i 14 czerwca.

Prywatne LMP1 będą także tankować o jedną sekundę krócej niż Toyoty, co zrekompensuje przewagę japońskich prototypów polegającą na uruchamianiu w trybie elektrycznym.

EOT będzie dostosowywany przez cały sezon na podstawie punktów zdobytych w mistrzostwach. Wyniki LMP1 będą korygowane w każdym wyścigu poprzez handicap wydajności.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz