Równoważność technologii została poprawiona na sezon 2019–2020 WEC przed Prologiem, który odbędzie się na torze Circuit de Catalunya w Barcelonie w dniach 23 i 24 lipca.
Po roku dominacji Toyota TS050 Hybrid, organizatorom udało się uzyskać zgodę zawodników LMP1 na modyfikację równoważności w celu zaostrzenia osiągów i tym samym zapewnienia szansy Wyścigi rebelii i Zespół LNT do walki z hybrydowymi LMP1.
Toyoty rozpoczną sezon 1 września na torze Silverstone (Wielka Brytania) z dodatkowymi 14 kg w porównaniu z ostatnimi 6 godzinami w Spa (Belgia). Co wyjaśnia, TS050 Hybrid będzie ważyć o 40 kg w porównaniu z minimalną dopuszczalną wagą balast wzięty na potrzeby Prologu.
Pojemność zbiorników zostanie ustalona w taki sposób, aby liczba okrążeń na przejazd była identyczna dla hybrydowych i prywatnych LMP1, w tym co 24 godziny Le Mans 13 i 14 czerwca.
Prywatne LMP1 będą także tankować o jedną sekundę krócej niż Toyoty, co zrekompensuje przewagę japońskich prototypów polegającą na uruchamianiu w trybie elektrycznym.
EOT będzie dostosowywany przez cały sezon na podstawie punktów zdobytych w mistrzostwach. Wyniki LMP1 będą korygowane w każdym wyścigu poprzez handicap wydajności.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)