BoP będzie obciążać BMW, Fordy i Porsche w Le Mans w GTE Pro

FIA i ACO przedstawiły pierwszy bilans wydajności mający zastosowanie do GTE Pro przed dniem testowym 24-godzinnego wyścigu Le Mans. Fordy GT są szczególnie ciężkie.

opublikowany 28/05/2019 à 15:40

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

BoP będzie obciążać BMW, Fordy i Porsche w Le Mans w GTE Pro

Stały temat dyskusji w alejkach padoku WEC i 24 godziny Le Mans, Równowaga wydajności w ramach przygotowań do Dnia Testu 24 godziny Le Mans jego pierwsza wersja została opublikowana dzisiaj przez FIA i Automobile Club de l'Ouest.

I za to, co będzie ostatni oficjalny wyścig Forda GT w Mistrzostwach Świata oraz w Sarthe, to mało powiedziane, że Blue Oval nie został zepsuty. W porównaniu do BoP zastosowanego na podwójnym obrocie zegara w 2018 roku, amerykańskie samochody zostaną zważone o 12 kg (z 1275 do 1287 kg), co stanowi największy wzrost masy, jaki uplasują samochody eksploatowane przez Chip Ganassi Racing Team USA i Team UK jako najcięższy w kategorii.

BMW (+ 9 kg, de 1271 à 1280 kg) et Porsche (+ 2 kg, de 1269 à 1271 kg) seront également pénalisées par une augmentation de masse. Les Aston Martin Vantage, Chevrolet Corvette C7.R i Ferrari 488 GTE straci na wadze 7 kg, ale włoski samochód nadal będzie wyświetlał 1284 kg w porównaniu do 1251 w przypadku brytyjskiego GTE i 1242 w przypadku masywnego amerykańskiego.

Należy pamiętać, że BMW również straci ciśnienie turbo (- 0,05 bara między 3 a 500 obr./min). Ferrari i Fordy zyskają 7 bara, natomiast Aston Martin Vantage nie odczuje zmiany tego parametru. FIA i ACO nie określiły jeszcze pojemności zbiorników dla GTE Pro.

W GTE Am Ford GT i Porsche 911 RSR zabiorą 20 i 10 kg (od 1275 do 1295 kg dla Forda, od 1269 do 1279 kg dla Niemca). Aston Martin straci 4 kg (z 1253 do 1249 kg), podczas gdy Ferrari 488 zmniejszy masę całkowitą o 9 kg (z 1291 do 1282 kg). Ciśnienie paliwa w Fordach GT i Ferrari 488 spadnie o 0,03 bara. W tym przypadku również pojemność zbiorników pozostaje do sformalizowania.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz