Niecały miesiąc przed swoim debiutem w wyścigu o 1000 mil SebringThe Ferrari 499P przeszedł dwudniowe testy na Autodromo di Monza, torze, na którym w lipcu przyszłego roku odbędzie się piąta runda Długodystansowych Mistrzostw Świata FIA 2023.
Za kierownicą Hypercara producenta Maranello zasiadało sześciu kierowców, którzy wezmą udział w sezonie 2023 WEC i Stulecia 24 godziny Le Mans : Antonio Fuoco, Miguel Molina i Nicklas Nielsen, trio tworzące załogę 499P numer 50; a także Alessandro Pier Guidi, James Calado i Antonio Giovinazzi, którzy będą dzielić kokpit 51.
« Testowanie naszego Hypercara na historycznym torze takim jak Monza, na niecały miesiąc przed jego debiutem, jest cenną okazją do dalszego udoskonalania samochodu, komentuje Miguel Molina. Jesteśmy zadowoleni z wykonanej pracy, nawet jeśli każdy test ujawnia szczegóły, które nadal wymagają zrozumienia i rozwiązania przed oficjalnymi zawodami. Włoski tor jest dobrym punktem odniesienia, zarówno pod względem osiągów – biorąc pod uwagę duże prędkości, jakie można osiągnąć – jak i ogólnej równowagi, biorąc pod uwagę, że obejmuje dwa zakręty wymagające bardzo ostrego hamowania. »
Był to drugi występ 499P we włoskiej Świątyni Prędkości po pierwszym kontakcie w październiku zeszłego roku, na kilka dni przed oficjalną prezentacją samochodu w Ferrari Finali Mondiali. Program rozwoju Prancing Horse Hypercar będzie kontynuowany przez Prolog zaplanowany na 11–12 marca na torze Sebring International Raceway na Florydzie. Pierwsze spotkanie wyścigowe, 17 marca, na dystansie 1000 mil w Sebring.
CZYTAJ TAKŻE > Antonio Giovinazzi: „Jesteśmy Ferrari! »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)