Pozycje są ustalone w Sebring, gdzie Alpine nadal prowadzi po 2 godzinach wyścigów i nieco ponad 60 okrążeniach. Podobnie jak podczas swojego pierwszego przejazdu, tricolor z numerem 36 zrezygnował z pierwszego miejsca, by odzyskać je kilka minut później, przejeżdżając przez aleję serwisową. Toyota.
Po spadku do 13″3 po pierwszej salwie zaopatrzenia różnica międzyAlpine Przejeżdżała Toyota nr 36 i nr 8 Brendon Hartley poszedł do 35 „5, atakując 3e godzina tych 1000 mil Sebring. Jeden raz 2e, 007 Glickenhausa spadł w 4e pozycji dłużej niż 55 sekund.
W LMP2 warto odnotować zmianę w czołówce. Nr 83 już tam nie ma i zrezygnował ze swojego 3e tymczasowe miejsce pod numerem 9 Premy, która debiutuje w WEC. Z przodu United Autosports utrzymuje dwie pierwsze pozycje z numerem 22 przed numerem 23.
Po stronie GTE Pro, Porsche skończył 2e godzinę wyścigów na prowadzeniu, ale zobaczę, jak Corvette szybko wróci na prowadzenie. Obydwa 911 rzeczywiście muszą ukończyć 2e zatankowanie i nałożenie 15-sekundowej kary za nieprzestrzeganie procedur startu.
W GTE Am,Aston Martin Northwest Vantage AMR nr 92 jest nadal na 1e miejsce przed Porsche 911 RSR-19 nr 46 z Team Project 1 i Astonem Martinem Vantage AMR nr 33 z TF Sport. Ten ostatni powinien szybko wrócić 2e ponieważ numer 46 musi przejechać przez aleję serwisową a 2e czas.
CZYTAJ TAKŻE > Kto zastąpi Kevina Magnussena w Peugeot?
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)