Neel Jani był najszybszy tego poranka w Prologu WEC w Monzy (Włochy). Pilot z Porsche n°1 a bouclé un tour en 1’32’’068 pour devancer d’un peu plus d’un dixième la Toyota n°8 d’Anthony Davidson. La seconde TS050 Hybrid a terminé à 4 dixièmes avec Mike'a Conwaya, podczas gdy drugie 919 Hybrid było opóźnione o ponad pół sekundy Brendon Hartley jako lider. CLM01/P1 zespołu By Kolles Racing z Webb-Kubica nie miał ustawionego czasu.
Rebelia prowadzi LMP2
Oreca 07 z Vaillante Rebellion zajęło pierwsze miejsce w LMP2. Bruno Senna ustanowił najlepszy czas w swojej kategorii, pokonując okrążenie w czasie 1'36''094, gdzie miał ponad 6 dziesiątych przewagi nad siostrzanym samochodem prowadzonym przez Mathiasa Beche. Numer 26 zespołu G-Drive Racing zamyka pierwszą trójkę LMP2 ze stratą 7 dziesiątych do punktu odniesienia, poprzedzając numer 28 zespołu TDS Racing prowadzonego przez Matthieu Vaxivière’a i Oreca 07 Jackie Chan DC Racing z Ho-Pin Tunga i Tristana Gommendy’ego. Pierwszy Alpine A470 to numer 36 Gustavo Menezesa, który zajmuje 7. miejsce.
Porsche liderem GTE
Porsche 911 RSR prowadzi w obu kategoriach GTE. Michael Christensen z numerem 92 zajął pierwsze miejsce w GTE Pro z czasem 1'47''379, wyprzedzając dwa Fordy GT z Chip Ganassi Racing z Andym Priaulxem i Stefanem Mücke. W GTE Am był to zawodnik Gulf Racing UK z numerem 86, który zajął pierwsze miejsce w swojej kategorii z czasem 1:50”315 uzyskanym przez Benjamina Bakera.
#Prolog2017 Wynik sesji testowej 1 #WEC pic.twitter.com/aE4BsjwmQK
— FIA WEC (@FIAWEC) 1 kwietnia 2017
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)