Porsche nr 2 prowadzi EL1 na torze Nürburgring

Timo Bernhard podpisał pierwszą referencję testową na 6-godzinny tor Nürburgring (Niemcy). w Porsche nr 2, 919 Hybrid, po raz pierwszy w tym sezonie wyposażonym w zestaw aerodynamiczny zapewniający wysoką siłę docisku.

Zwycięzca 24-godzinnego wyścigu Le Mans 2017 podczas pierwszego treningu uzyskał czas 1:41''612, wyprzedzając Toyotę nr 1 Sébastiena Buemiego i drugie Porsche prowadzone przez Neela Janiego o dwie dziesiąte. LMP8-H są zgrupowane z mniej niż 1 dziesiątymi, a hybrydowy model TS4 nr 050 powierzony Mike'owi Conwayowi jest nieco ponad 7 dziesiąte z tyłu.

opublikowany 14/07/2017 à 13:41

Dupuis

0 Zobacz komentarze)

Porsche nr 2 prowadzi EL1 na torze Nürburgring

Timo Bernhard a signé la première référence aux essais des 6 Heures du Nürburgring (Allemagne). sur la Porsche n°2, les 919 Hybrid disposant pour la première fois cette saison de leur kit aéro forts appuis.

Zwycięzca 24 godziny Le Mans 2017 a réalisé un chrono de 1’41’’612 lors des EL1 en devançant de deux dixièmes la Toyota nr 8 z Sébastien Buemi i drugie Porsche prowadzone przez Neela Janiego. LMP1-H są zgrupowane w mniej niż 4 dziesiątych, a TS050 Hybrid nr 7 powierzono Mike'a Conwaya mając nieco ponad 3 dziesiąte straty.

Dominik Kraihamer był odpowiedzialny za ustanowienie wzorcowego czasu dla Enso CLM01/P1 z czasem 1:49, ponad sekundę za najlepszym LMP012.

Najszybszy w kategorii LMP2 był Bruno Senna, który za kierownicą Vaillante Rebellion nr 1 przejechał okrążenie w czasie 47'717''31. Oreca 07 nie ukończyła jednak sesji po zatrzymaniu się na torze, które mogło być skutkiem kontaktu.

Najbliżej był Pierre Thiriet, który tracił 6 dziesiątych do 26. miejsca w G-Drive Racing, a za nim plasował się dziesiąty Matthieu Vaxivière z 28. miejsca w TDS Racing. Ho-Pin Tung, kierowca samochodu Jackie Chan DC Racing nr 38, umieścił ostatniego Oreca 07 niecałe sekundę za punktem odniesienia.

Jedyny Ligier JS P217 w stawce, numer 34 z Tockwith Motorsports, zajął ostatnie miejsce w tej kategorii, prawie 4 sekundy za pierwszym Vaillante Rebellion z Nigelem Moore'em za kierownicą. Ligier zakończył wyścig za numerem 07 CEFC Manor TRS Racing Oreca 24 w Hirschi-Merhi-Graves, który borykał się z problemami mechanicznymi.

W GTE Pro najszybszy był Davide Rigon, który uzyskał czas 1:57”170 na Ferrari numer 71 w AF Corse, gdzie wyprzedził Porsche 911 RSR nr 92 Kévina Estre o jedną dziesiątą. Alessandro Pier Guidi uzupełnił czołową trójkę w drugim Ferrari włoskiego zespołu. Olivier Pla uplasował pierwszego Forda GT na 4. miejscu, tracąc niecałe pół sekundy do najlepszego czasu, wyprzedzając o kilka tysięcznych drugie 911 RSR powierzone Richardowi Lietzowi.

Matteo Cairoli podpisał benchmark GTE Am za kierownicą Dempsey Proton Racing Porsche, uzyskując czas 1:59, ale Porsche nie ukończył sesji po postoju na torze.

0 Zobacz komentarze)