Rebellion R-One LMP1 2014 zaprojektowany przez Oreca

Rebellion Racing wybrało firmę Oreca do zaprojektowania i opracowania nowego LMP1 o nazwie Rebellion R-One. Prototyp francusko-szwajcarski nadal będzie napędzany przez Toyotę.

opublikowany 07/06/2013 à 19:29

Dupuis

0 Zobacz komentarze)

Rebellion R-One LMP1 2014 zaprojektowany przez Oreca

Oreca będzie jeszcze bardziej zaangażowana Wytrzymałość à partir de la saison 2014. Le constructeur français a été choisi par Oreca pour concevoir, construire et développer sa nouvelle LMP1 baptisée Rebellion R-One, dont la conception a débuté depuis plusieurs semaines, qui remplacera la Lola B12/60 Coupé. Toyota restera le motoriste de l’écurie helvétique qui s’engagera aux 24 godziny Le Mans i WEC. Po podbiciu LMP2 struktura Huguesa de Chaunaca wzmacnia swoją obecność w LMP1 będąc już partnerem japońskiego producenta startującego w TS24 w WEC i 030-godzinnym wyścigu Le Mans. „Cała Oreca jest bardzo zadowolona ze współpracy z Rebellion Racing”– potwierdził Prezes Grupy Oreca. „To zespół, który wykazał się wielkimi umiejętnościami w prowadzeniu LMP1 i który jest ambitny. Oprócz naszej współpracy z Toyota Motorsport GmbH w zakresie programu Le Mans, ten projekt zaprojektowania nowego Rebelliona jest całkowicie zgodny z rozwojem naszej działalności jako producenta samochodów wyścigowych i motywuje nas idea jego realizacji z profesjonalną strukturę. »

Rebellion Racing rzeczywiście ma imponujące osiągnięcia jak na prywatny zespół. Po zdobyciu tytułu LMS w 2010 roku, szwajcarska ekipa w dwóch ostatnich edycjach odnosiła największe sukcesy w Le Mans spośród zespołów prywatnych. Szwajcarska drużyna zdobyła także Trofeum Zespołów Prywatnych w WEC, a następnie zwyciężyła w Petit Le Mans i dołączyła do programu ALMS jako dodatek do swojego programu w Mistrzostwach Świata. Rebellion zamierza wykorzystać nowe przepisy, które wejdą w życie w przyszłym roku, gdzie osiągi silnika nie będą już ograniczane przepływem powietrza na dolocie, ale ograniczeniem ilości energii na obrót i przepływu natychmiastowej benzyny . „Nowy regulamin 2014 daje realną szansę prywatnym zespołom LMP1 na zwycięstwo w klasyfikacji generalnej”, podkreślił Bart Hayden, menadżer zespołu Rebellion Racing. „W Rebellion Racing motywuje nas perspektywa tych zwycięstw. Chcemy wykorzystać nasze ostatnie sukcesy i wejść na jeszcze wyższy poziom. Wybraliśmy firmę Oreca do opracowania i zbudowania Rebellion R-One, ponieważ firma uzyskała sprawdzone wyniki i wyprodukowała wiele udanych prototypów. »

0 Zobacz komentarze)