Podczas dwóch pierwszych edycji WEC w latach 2012 i 2013 brytyjska runda na torze Silverstone uśmiechnęła się do Audi R18, a tria Fässler odniosły dwa sukcesy? Tréluyera? Lotterer, a potem McNish? Duval ? Kristensena. W zeszłym roku ucierpiały niemieckie prototypy LM P1 prawo Toyota TS040Hybrydowy, który osiągnął dublet otwierający drogę do tytułu mistrza świata na koniec sezonu.
„Audi jest gotowe na sezon 2015. W tym roku będzie trudniej niż kiedykolwiek, wyjaśnia dr Ullrich, szef Audi Motorsport. Na Prologu w Le Castellet (Var) po raz pierwszy w sezonie 2015 spotkaliśmy się z naszymi przeciwnikami i mogliśmy zobaczyć, że wszyscy są dobrze przygotowani, nawet jeśli nikt nie wyłożył wszystkich kart na stół. Naszym celem jest ponowne zwycięstwo na Silverstonetak jak to zrobiliśmy w latach 2012 i 2013.”
Aby osiągnąć ten cel, Audi udoskonaliło swoje R18 zimą, zmianę w szczególności danej klasy ERS (od 2 do 4 MJ). Nowy pakiet aerodynamiczny również dał pełną satysfakcję podczas Prologu. W trójstronnym meczu z Porsche i Toyoty, Audi nie można pominąć w ten weekend w Królestwie Jej Królewskiej Mości.
Naszą pełną prezentację sezonu 2015 można znaleźć w naszym Przewodniku WEC, który jest już dostępny w wersji cyfrowej, a jutro w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)