W ubiegłym roku, w nieco podupadającej kategorii GT1, zespół Larbre Compétition pozwolił Saleenowi S7R zakończyć karierę w najpiękniejszy sposób. Mistrz LMS i ILMC, a przede wszystkim zwycięzca Le Mans, zespół Jacka Leconte wygrał wszystko.
W tym sezonie wyzwanie będzie zupełnie inne. Zespół pracujący na torze w Val-de-Vienne nabył Corvette C6-ZR1, którą wystartuje w wyścigach Intercontinental Le Mans Puchar dla trio Patrick Bornhauser / Julien Canal / Gabriele Gardel. A cele są wysokie, bo choć wpisano do GTE-Am, nie jest to ani nic więcej, ani mniej niż korona GTE, do której dążą żołnierze Jacka Leconte.
Aby jak najlepiej przygotować się do 12-godzinnego wyścigu w Sebring, który odbędzie się 19 marca, cały zespół Larbre Compétition udał się na Florydę na zimowe testy ALMS.
„Zespół przyjechał do New Hudson, aby odkryć samochód, który powróci do Europy dopiero w maju, wyjaśnia Jack Leconte. Nasi technicy najpierw rozpoczęli szkolenie z inżynierami z firmy Pratt & Miller, projektanta samochodu, następnie przygotowali wszystkie narzędzia przed wyjazdem na Florydę na pierwsze testy. Wynik jest przekonujący. Od pierwszego przejazdu znaleźliśmy się w tej samej sekundzie, co dwa samochody fabryczne? »
Jeśli chodzi o pilotów, nie ma nic do powiedzenia. Wszyscy wydawali się zachwyceni pierwszymi okrążeniami za kierownicą tego samochodu, co potwierdził mistrz FIA GT 2005 Gabriele Gardel: „Od początku testów odkryłem dobrze wyważony samochód. Różne poprawki wprowadzone przez Corvette Racing bardzo nam pomogły. Myślę, że będziemy mieli dobry sezon. Jeżdżę w Larbre Competition od 6 lat i nic dziwnego, że wszystko działa dobrze. »
Après avoir fait gagner Porsche, Ferrari, Aston Martin, Dodge i Saleen, Jack Leconte i jego ludzie chcą, aby kolory Corvette błyszczały. W niezwykle konkurencyjnej kategorii wyzwanie jest znaczące.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)