Le Mans – Wprowadzając model 05, Oreca stawia na przyszłość

Po opublikowaniu w zeszłym tygodniu pierwszej wizualizacji 05, firma Oreca przekazała dziś więcej informacji na temat swojego nowego coupe LM P2.

opublikowany 24/02/2015 à 16:10

Villemanta

0 Zobacz komentarze)

Le Mans – Wprowadzając model 05, Oreca stawia na przyszłość

W szczególności ze względu na antywłamaniowe panele „zylonowe” zapobiegające przedostawaniu się elementów mechanicznych do podwozia w razie wypadku oraz atestowaną tylną skrzynię zderzakową, biuro projektowe Oreca przy projektowaniu 05 (z których nowe zdjęcia znajdziesz tutaj), nie tylko opracował LM P2 według nowych zasad, ponieważ niektóre technologie, takie jak te panele „zylonowe”, nie są obowiązkowe w przepisach kategorii. Ale jest to niezaprzeczalnie plus pod względem bezpieczeństwa. Dzięki szerokości 1900 m 05 wyprzedza nowe przepisy, które mają wejść w życie w 2017 r. I to w taki sposób, aby w odpowiednim czasie uczynić ten nowy samochód kabrioletem, a tym samym ograniczyć średnioterminowe inwestycje zainteresowanych zespołów. Masa i środek ciężkości, a co za tym idzie rozkład mas, również były w centrum uwagi inżynierów Var. Słabe punkty modelu 03, takie jak rozrusznik i wspomaganie kierownicy, wykonane w wersji elektrycznej, zostały usunięte. Skrzynia biegów ze swojej strony ma bardziej zwartą obudowę.

„Oreca 05 to kontynuacja naszej strategii rozwoju działalności produkcyjnej z planem operacyjnym na kilka lat, wyjaśnia David Floury, dyrektor techniczny. Model 03 odniósł sukces i jego historia się nie skończyła. Celem Oreca 05 jest utrzymanie tej dynamiki? i wygraj Le Mans. Jesteśmy na misji! Program ten jest ambitny na wszystkich poziomach, ale Le Mans jest bez wątpienia jednym z priorytetów, podobnie jak USA (i United SportsCar Championship. Przypis redaktora) do 2016 r. Staraliśmy się zoptymalizować wszystko, np. wagę, w przypadku której naszym zdaniem mamy naprawdę radykalne podejście w porównaniu do naszych konkurentów. Rozpoczynamy projekt, który zajmie nam aż do 2020 roku, jakie to ważne! Model 05 to jedna z wizytówek Oreca, ale nie jedyna. To najnowszy projekt. Logicznie rzecz biorąc, to właśnie on przyciąga najwięcej uwagi, czyli Rebellion R-One w LM P1, dla którego obecnie zarządzamy wdrożeniem nowego silnika. To dwa bardzo ciekawe projekty. »

Przypominamy, że na początku sezonu na torze będą znajdować się dwa modele 05, a mianowicie: KCMG wyrównane w WEC oraz Thiriet firmy TDS Racing zarejestrowanej w WIĄZY.

0 Zobacz komentarze)