Zjazd z toru de Styczeń Magnussen podczas treningu kwalifikacyjnego w piątkowy wieczór, wywołał dreszcze na amerykańskim klanie. Bez zamiennego podwozia trio Garcia? Magnussena? Briscoe, który ze względu na swój status i wyniki na początku sezonu po drugiej stronie Atlantyku mógłby celować w czołową pozycję, znalazł się na piechotę.
Ale to było bez liczenia numer 64 i załoga Jordana Taylora? Tommy’ego Milnera? Olivera Gavina, który doskonale przejął kontrolę i okazał się niezawodny i skuteczny, gdy jego rywale Ferrari, Porsche et Aston Martin każdy z nich doświadczył swoich problemów mechanicznych, takich jak skrzynia biegów Ferrari 458 Italia nr 51 firmy AF Corse w niedzielę oraz incydenty wyścigowe, zwłaszcza zderzenie Vantage nr 99 Fernando Reesa z Oreca 05 nr 46 Thiriet autorstwa TDS Racing w ciągu nocy.
„To prawie jak bajka, przyznaje Oliver Gavin. Tydzień zaczął się źle od problemów numeru 63, który nie mógł wystartować. Cały zespół zebrał się w jedną całość i dzisiejszy wynik jest po prostu fantastyczny. Zaliczyliśmy świetny wyścig z Astonem Martinem, Ferrari czy Porsche, ale ostatecznie mieliśmy najlepszy samochód. »
Na zwycięstwo w Le Mans Corvette czekała od 2011 roku, a na sukces Beretta – Milner – Garcia w GTE Pro. Powrót Forda w przyszłym roku zapowiada także wielkie bratobójcze starcie obu marek z Detroit (Michigan) z elitą światowego GT.
Filmy z 83. edycji 24-godzinnego wyścigu Le Mans
Znajdź pełny raport i analizę 24 godziny Le Mans, wyprodukowany przez specjalnych korespondentów noe w Sarthe, w numerze AUTOhebdo 2016, dostępny od jutrzejszego wieczoru w wersji cyfrowej, a od tej środy w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)