W przededniu konferencji prasowej ACO, na której należy sformalizować listy zgłoszeń do 24 godziny Le Mans, Mistrzostwa ŚwiataWytrzymałość WEC iWIĄZY, Rebellion Racing właśnie sformalizowało fuzję z Thiriet przez TDS Racing.
Oprócz umowy marketingowej (marka Thiriet pojawi się na R-One w WEC, a Rebellion Timepieces zostanie partnerem marketingowym zespołu Xaviera Combeta), Thiriet by TDS skorzysta ze sportowego partnerstwa ze szwajcarską drużyną, z „pożyczką” Mathiasa Beche we francuskiej stajni. Szwajcarski pilot będzie ewoluował dalej Oreca 05 LM P2 w ELMS i podczas 24-godzinnego wyścigu Le Mans, oprócz jego zaangażowania w inne rundy WEC z Rebellion. Zespół będzie musiał znaleźć następcę Beche na Le Mans w R-One Nicolasa Prost i Nicka Heidfelda
„Oprócz programu LM P1 będę mógł startować w ELMS w zespole, który znam bardzo dobrze i we współpracy z Rebellion Racing, mówi Beche. Możliwość powrotu do LMP2 w 24-godzinnym wyścigu Le Mans z samochodem zdolnym do zwycięstwa byłaby bardzo ekscytująca. To wyścig, który marzę o zwycięstwie. Ze sportowego punktu widzenia uważam, że LMP2 będzie w tym roku najbardziej konkurencyjną kategorią. »
Beche zajął drugie miejsce w LM P2 w Le Mans w 2012 roku w Oreca 03-Nissan of Thiriet należącym do TDS Racing wraz ze swoimi ówczesnymi kolegami z drużyny, Pierrem Thirietem i Christophe Tinseau. Zdobywca prywatnego trofeum kierowców LM P1 w WEC przez ostatnie dwa lata, na liście jego osiągnięć znajduje się także tytuł kierowcy ELMS w 2012 roku, z Thiriet po TDS.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)