L’Audi n°2 semblait bien installée en tête, mais après un premier arrêt de routine, la LM P1-H n’est pas repartie normalement et a été ramenée dans son box. Le turbo de la voiture de tête a lâché et les mécaniciens s’affairent pour le remplacer sur la R18 de Marcel Fässler. Du coup, c’est l’Audi n°1 qui a repris les commandes devant la Porsche n°20 de Mark Webber à moins de 8h de l’arrivée. La n°2 pointe encore en 3e place à cet instant.
W LM P2, jeśli Ligier JS P2 z G-Drive firmy Oak Racing nadal dominuje w debatach, walka o drugie miejsce nabiera kształtu pomiędzyAlpine A450 i Ligier JS P2 z Thiriet firmy TDS Racing, przy czym oba samochody dzieli jedynie
W GTE Pro, Ferrari nr 51 jest 1'20” przedAston Martin nr 97 autorstwa Stefana Mücke. Fred Makowiecki jest trzeci w Porsche nr 3. W GTE Am Aston Martin z numerem 92 należący do Poulsena jest o ponad dwa okrążenia przed Porsche z numerem 95 należącym do Proton Competition i o 88 metry przed Ferrari z numerem 3 należącym do AF Corse.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)