Od ogłoszenia pakietu Paolo Rubertiego, ranny w wypadku na torze Hockenheim, firma Larbre Compétition szukała nazwiska zastępcy włoskiego kierowcy na ważne spotkanie kierowców 24 godziny Le Mans w przyszłym tygodniu w Sarthe.
Z okazji rozgrywanego w ostatnią niedzielę Dnia Testowego drużyna Jacka Leconte testowała Holender Nick Catsburg i Francuz Jean-Philippe Belloc. Jeśli pierwsze miasto ustanowi najlepszy czas w kategorii GTE Am, w której startuje Corvette C7.R zespołu z Val de Vienne, ostatecznie to Belloc dołączy do Pierre'a Raguesa i Yutaki Yamagishi.
Południowiec powróci do zespołu, w którym gościł już w przeszłości, zwłaszcza podczas wyścigu podwójnego zegara Le Mans w latach 2001, 2011 i 2012, w tym na podium w kategorii GTE Am w 2011 r. (2. miejsce, za drugą Corvettą z drzewo).
„To dla mnie wielki dowód pewności siebie i wielki zaszczyt, że po raz kolejny broniłem barw Larbre Compétition w największym wyścigu wWytrzymałość na świecie, wyjaśnia były mistrz FIA GT w 2001 roku (również z Larbre). Kategoria LMGTE Am jest w tym sezonie bardzo trudna, ale myślę, że mamy bardzo solidny pakiet: Corvette C7.R udowodniła swoją wartość, a zespół ma wszelkie cechy, aby dążyć do dobrego wyniku. »
Jeśli Nicky Catsburg nie zostałby wybrany przez Jacka Leconte, szef wyjaśnił już, że kierowca Łady WTCC może być opcją w najbliższej przyszłości. „Chciałbym podziękować Nicky'emu za pomoc i doskonałą pracę podczas oficjalnego dnia testowego Le Mans. Biorąc pod uwagę długość niedostępności Paolo, wyraźnie będziemy go obserwować przez resztę sezonu Długodystansowych Mistrzostw Świata FIA. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)