Michelin właśnie odcisnął swoje piętno na historii opon, prezentując produkt „hybrydowy”, „intermediate slick” dla LMP1, zastępując w ten sposób tradycyjny „rzeźbiony pośredni” i umożliwiający jazdę po torze z tendencją do wysychania, w tym po wilgotnym obszary.
To dzieło jest wynikiem prac rozwojowych prowadzonych przez francuskich inżynierów nad oknami użytkowania opon, czyli nad zakresami temperatur i warunkami na torze. Dzięki zastosowaniu nowych materiałów, a także nowej architekturze, z roku na rok zwiększały one wszechstronność każdego rodzaju opon. Owocem tej pracy jest seria MICHELIN Wytrzymałość 2012, który wykracza obecnie poza klasyczne pojęcie opon „miękkich”, „średnich” i „twardych” i wprowadza wyposażenie „według zakresu temperatur”.
Rok 2012 obfituje w nowości produktów Michelin, francuski producent również mocno zaangażował się w program Nissan DeltaWing, opracowując bardzo wąską oponę zapewniającą przyczepność i wytrzymałość, której nie można pozazdrościć oponom o tradycyjnych rozmiarach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)