Le Mans – Porsche żałuje ukrytych osiągnięć w GTE Pro

Hierarchia GTE Pro na koniec Dnia Testowego nie znaczy zbyt wiele. Porsche doskonale o tym wie i ubolewa nad obecnym systemem Balance of Performance.

opublikowany 03/06/2014 à 13:55

Dupuis

0 Zobacz komentarze)

Le Mans – Porsche żałuje ukrytych osiągnięć w GTE Pro

Porsche se battra à plusieurs niveaux lors de la 82e édition des 24 godziny Le Mans. Producent ze Stuttgartu będzie dążył do zdobycia 17. ogólnego sukcesu dzięki nowemu 919 Hybrid, ale będzie także starał się utrzymać swoją dominację w GTE wraz z zespołem Manthey, który w zeszłym roku osiągnął dwukrotność sukcesu w GTE Pro. Dzień testowy pozwolił zespołom spotkać się na torze Sarthe, aby odzyskać orientację, ale jazda niemieckiego zespołu została ograniczona po zjechaniu z toru Jörga Bergmeistera, który uszkodził 911 RSR nr 91 podczas startu na żwirowej pułapce .

Jeśli Frédéric Makowiecki uzyskał najlepsze okrążenie w swojej kategorii za kierownicą Porsche nr 92 z czasem 3'57"260, dwie dziesiąte przed pierwszym Ferrari Jednak Hartmut Kristen z AF Corse nie daje się zwieść. TO Aston Martin były szczególnie dyskretne, a najbliższym GT jest Ferrari z czasu odniesienia, numer 90 z 8 Star Motorsports prowadzone przez Paolo Ruberti… zgłoszone do GTE Am! „Nasi kierowcy są całkiem zadowoleni z prowadzenia 911 RSR. Teraz skupimy się na wyścigu”, komentuje dyrektor Porsche Motorsport. „Nie wierzę, że wszyscy producenci wyłożyli karty na stół, aby uniknąć kary. Lepiej byłoby znaleźć inny regulamin, który pozwoliłby nam nie bać się kary za dobry występ, jak to miało miejsce w przypadku naszego dubletu na Silverstone (zwycięstwo w GTE Pro dla Pilet-Bergmeister-Tandy przed Holzerem -Makowieckim- Lietza). »

Frédéric Makowiecki pozostaje jednak najlepszym wykonawcą w tej kategorii na koniec dnia testowego, ale Francuz, który w zeszłym roku bronił barw Astona Martina, woli skoncentrować się na wydarzeniu. „Przetestowaliśmy kilka rzeczy w samochodzie, ale postępy pozostały trudne ze względu na wiele faz, podczas których na torze pojawiał się samochód bezpieczeństwa, aby również ćwiczyć przed wyścigiem. Dzień testowy był nadal dobrym przygotowaniem. Wiele się nauczyliśmy i mam nadzieję, że pokażemy to za dwa tygodnie. »

Zapoznaj się z analizą dnia testowego 24-godzinnego wyścigu Le Mans przeprowadzoną przez naszych specjalnych korespondentów w numerze 1963 AUTOhebdo, dostępnym teraz w wersji cyfrowej na wszystkich platformach, a od jutra w kioskach.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz