Po zwycięstwie Ferrari 488 nr 51 – AF Corse Jamesa Calado i Alessandro Pier Guidi na torze Nürburgring w lipcu ubiegłego roku, samochód Prancing Horse zostanie najbardziej ukarany w wyniku ustanowienia Bilansu osiągów dla 6-godzinnego wyścigu w Meksyku.
Przeprowadzany automatycznie w tym sezonie, począwszy od niemieckiej imprezy, BoP sprawi, że 5 GTE przybierze 488 kg (z 1268 do 1273 kg), jednocześnie zmniejszając ciśnienie doładowania o 0,02 w przedziale od 4000 do 7000 obr./min.
Les adversaires de Ferrari seront en revanche favorisés avec une bride d’admission augmentée de 0,1 mm pour la Porsche 911 RSR (de 30,8 à 30,9 mm) et pour l’Aston Martin Vantage (od 29,7 mm do 29,8 mm). Parametr, który należy jeszcze bardziej wziąć pod uwagę na trasie wysokościowej, takiej jak autodrome Hermanos Rodriguez. W Fordach GT ich doładowanie wzrośnie o 0,01.
W GTE Am jedynie Ferrari 488 otrzyma zmodyfikowany BoP, co spowoduje zwiększenie masy ciała o 15 kg, z 1288 do 1303 kg.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)