Toyota Gazoo Racing devra composer avec une TS050 Hybrid à la masse totale portée à 932 kg pour les 4 Heures de Silverstone, première manche du Championnat du Monde d’Wytrzymałość 2019-2020 już w tę niedzielę.
Najnowsza tabela równoważności technologii (EoT) zaprezentowana przez Automobile Club de l'Ouest i FIA potwierdza przyrost masy jedynego hybrydowego LM P1 w terenie o dodatkowe 14 kg w porównaniu z 918 kg wyświetlanymi na wyświetlaczu równowagę Toyoty podczas prologu w Barcelonie.
Niehybrydowe LM P1 rozpoczną kampanię na lata 2019–2020 z wagą odpowiednio 824 kg w przypadku prototypów napędzanych jednostką atmosferyczną (Rebellion z silnikiem Gibson) i 833 kg w przypadku LM P1 wyposażonych w silnik turbo (Ginetta G60-LT -P1 z silnikiem AER).
„W prologu przeprowadziliśmy analizę samochodów, które będą rywalizować w sezonie 8, wyjaśnić ACO i FIA. Głównym celem EOT jest zapewnienie, że każda technologia w LMP1 (hybrydowa i niehybrydowa) ma ten sam potencjał wydajności.
W świetle danych zebranych w lipcu w Barcelonie, szczególnie dotyczących samochodów hybrydowych, postanowiliśmy przerobić EOT, aby mieć pewność, że zmierzamy bardziej w stronę tego szerszego celu.
W prologu wdrożyliśmy szereg środków dla kategorii LM P1. Oprócz zmienionego EOT wyrównaliśmy czas trwania sztafety dla wszystkich LM P1 i anulowaliśmy przewagę w zakresie tankowania gwarantowaną przez przepisy samochodom LMP1 H.
Wprowadziliśmy także balast sukcesu LM P1 oparty na punktach mistrzowskich i zaprojektowany tak, aby stworzyć ekscytujące mistrzostwa, wyścig po wyścigu.
Aby jednak wdrożyć tę pracę, potrzebujemy dobrego punktu odniesienia w zakresie EOT. Po dokładnym rozważeniu zdecydowaliśmy, że konieczna jest korekta wartości bazowej ustalonej dla Barcelony. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)