Ils étaient plus de 1600 inscrits, mais au final trois lauréts principaux parmi les dix finalistes ont été désignés pour le jury composé de designers des plus grands constructeurs mondiaux (Honda, Hyundai, Ford, BMW, General Motors, Nissan et PSA.
Chiński Tao Ni z koncepcją Infinity Le Mans 2030 został koronowany na zwycięzcę, wyprzedzając Daniela Bacelara Pereirę ze swoim Bentleyem 9 Plus Michelin Battery Slick oraz Kurta Scanlana i jego Cierzo C1. „Projekt Michelin Challenge doskonale wpisuje się w obecny proces innowacji Michelin, jednego z historycznych partnerów 24 godziny Le Mans, podkreśla Pierre Fillon, prezes ACO.
Jestem przekonany, że jurorom trudno było wyłonić zwycięzców spośród kandydatów, biorąc pod uwagę jakość projektów zgłoszonych do konkursu, którego celem jest przewidzenie, jaki typ samochodu znajdzie się na starcie 24-godzinnego wyścigu Le Mans w 2030 roku . »
Dowiedz się w naszą galerię zdjęć, koncepcje finalistów i wyróżnienia konkursu.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)